کد خبر : 1786524 | 27 مهر 1400 ساعت 17:37 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

همه می‌خواهند قهرمان شوند؛

راشفورد: فردا شب بهترین فرصت واکنش است

مارکوس راشفورد، مهاجم جوان منچستریونایتد مدعی شد این تیم می خواهد برابر آتالانتا به شکست مقابل لستر واکنش نشان دهد.

راشفورد: فردا شب بهترین فرصت واکنش است

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد پرفراز و نشیب شیاطین سرخ در فصل جاری باعث شد معدود هواداران این تیم به کسب موفقیت های بزرگ توسط این گروه امیدوار باشند. مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان شرکت کرده و تاکید کرد علاقه ای به صحبت در مورد مصدومیت خود و مدت زمان دوری از میادین ندارد.

 

مارکوس راشفورد گفت: "آتالانتا سبکی تهاجمی در زمین داشته و قطعا یک بازی سخت و پرفشار در انتظار ماست، اما این دیدار به مثابه آزمایشی است که ما می خواهیم موفق از آن بیرون بیاییم و این اتفاق رخ خواهد داد. من معتقدم در این دیدار می توانیم شاهد بهترین عملکرد بازیکنان یونایتد باشیم.

 

1654599

 

همه می خواهند قهرمان شده و جام بگیرند، اما مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید تا به این عناوین برسید. ما نیز در گذشته به دست یابی به افتخارات نزدیک بودیم، اما حالا باید تفاوت را پیدا کنیم. در حال حاضر در مقطعی قرار داریم که تنها کسب پیروزی در مسابقه بعدی اهمیت دارد.

 

بازگشت از آسیب دیدگی؟ من واقعا نیازی نمی بینم در مورد گذشته صحبت کنم، باید به آینده نگاه کرده و تبدیل به بهترین بازیکنی شوم که می توانم. در حال حاضر تمرکز من تنها روی بازی بعدی منچستریونایتد است.

 

شکست برابر لسترسیتی در لیگ برتر؟ در این مسابقات شما باید به صورت تیمی دفاع کنید، اما ما خیلی باز بازی کردیم و دلیل شکست نیز به همین سادگی بود.  ما بازی را برای آنها بسیار آسان کردیم و این موردی است که تجزیه و تحلیل شده است. حالا فردا شب اولین فرصت برای نشان دادن تغییرات بعد از این شکست فرا می رسد."

دیدگاه‌ها