کد خبر : 1786527 | 27 مهر 1400 ساعت 18:03 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت کردم و تلاش؛

شزنی: در روزهای سخت از من حمایت شد

ووچیک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس مدعی شد که در روزهای دشوار ابتدای فصل از حمایت تیم برخوردار بود.

شزنی: در روزهای سخت از من حمایت شد

به گزارش "ورزش سه"، ووچیک شزنی در ابتدای فصل مرتکب اشتباهات فراوانی شده و حتی شایعاتی در مورد تمایل یوونتوس به خرید گزینه جانشین برای او در بازار زمستانی منتشر شده بود. اما ووچیک شزنی که در این هفته در دیدار مقابل رم پنالتی جوردن ورتوت را مهار کرد، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مالمو به تمجید از مکس آلگری پرداخته است.

 

ووچیک شزنی گفت: "ما باید از روحیه مشابهی مانند دیدارهای گذشته برخوردار بوده و با فداکاری و تاکتیکی فشرده وارد زمین شویم. این رویکرد به ما اجازه داده که اخیرا روند نتایج را تغییر دهیم. وقتی بازیکنی دوران سختی را پشت سر می گذارد، باید سکوت کرده و تنها تلاش کنید.

 

1655153

 

من نیز همین کار را انجام داده و البته از حمایت تیم نیز برخوردار بودم. من در تابستان هیچ وقت احساس نمی کردم از یوونتوس دور هستم.البته من دو هفته پیش ضعیف نبوده و حالا هم تبدیل به دروازه بان خیلی قدرتمندی نشده ام. من همیشه با تعادل و آرامش درون دروازه قرار می گیرم.

 

شما می توانید نقش سرمربی را در هفته های اخیر در نتایج یوونتوس مشاهده کنید. ما دوباره کسب پیروزی های 0-1 را شروع کرده ایم، بنابراین مکس آلگری شایسته تعریف و تمجید است.من آلگری را از قبل شناخته و می دانستم که او چگونه کار می کند. حالا نیز باید تاکید کنم که نقش آلگری در نتایج چند هفته گذشته به وضوح دیده می شود.

 

در حال حاضر یوونتوس روی اولین هدف خود تمرکز کرده و می خواهد هر چه زودتر راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شود. حالا ما به بازی مقابل زنیت فکر می کنیم و می توانیم همینجا صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان را قطعی ساخت، سپس در ماه فوریه خواهیم دید که چه اتفاقاتی رخ می دهد."

دیدگاه‌ها