کد خبر : 1786531 | 27 مهر 1400 ساعت 18:35 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

می توانیم به هر حریفی ضربه بزنیم

کلانتری: می توانستیم 45 دقیقه دیگر هم بازی کنیم

سرمربی تیم فجرسپاسی با وجود شکست در برابر نساجی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

کلانتری: می توانستیم 45 دقیقه دیگر هم بازی کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم فجرسپاسی بعد از حدود یک دهه دوری به لیگ برتر برگشت و امروز در اولین بازی خود در لیگ بیست و یکم با یک گل از میزبانش نساجی شکست خورد. علی کلانتری، سرمربی تیم فجر با تبریک به نساجی بابت این برد گفت: همه می دانیم که پیروزی در بازی اول اهمیت بالایی دارد. از نظر بار فنی، بازی خیلی خوبی بود و دو تیم فوتبال جاندار و تاکتیکی انجام دادند. نساجی 80 درصد بازیکنان خود را حفظ کرده بود اما ما در حالت 50-50 یا کمتر وارد مسابقات شدیم. با تلفیقی از بازیکنان جدید و سال گذشته کارمان را خیلی امیدوار کننده شروع کردیم. روی بی تجربگی بازی را واگذار کردیم و موقعیت هایمان را به راحتی از دست دادیم.

 

وی افزود: با وجود صحبت هایی که انجام دادم باید به این نکته توجه کرد که شایستگی های تیم نساجی خیلی بالاست و انشالله که شرایط خیلی بهتری نسبت به سال قبل داشته باشند. ما هم نشان دادیم که تیم دونده، گردن کلفت و تاکتیکی هستیم که می توانیم به هر حریفی ضربه بزنیم. باید روی نقاط ضعف مان کار کرده و آنها را برطرف کنیم.

 

 سرمربی تیم فجرسپاسی در مورد ویژگی مهم تیمش که خیلی سختکوش بازی می کند گفت: ما خوب تمرین کردیم و به موقع کارمان را شروع کردیم. زمان کافی برای آماده سازی تیم از نظر تاکتیکی و آمادگی جسمانی داشتیم. فجر یک تیم آماده است و امروز نشان داده شد که بچه های ما می توانستند 45 دقیقه دیگر هم بازی کنند و فشار بیاورند. قبل از بازی هم گفتم که تیم ما یک تیم همدل و یکدست است. فاصله آنچنانی بین بازیکنان مان نیست ولی چند بازیکن ما باید در طول بازی های آینده تجربه بازی در لیگ برتر را کسب کنند. اگر یک بازیکن ما جا بماند یا اشتباه کند، بقیه به دنبال جبران آن هستند و این یک ویژگی خوب است. 

 

کلانتری در رابطه با تماشاگران نساجی گفت: من مطمئن هستم که اگر هواداران نساجی امروز در ورزشگاه بودند ما تشویق می کردند چون رابطه بسیار خوبی بین ما است. سالی که ما صعود نکردیم و نساجی صعود کرد به آنها تبریک گفتیم. ما عاشق این هستیم که تیم های ریشه دار یکی یکی اضافه شوند. فوتبال ایران همیشه به این دو تیم و تیم های ریشه دار دیگر همیشه افتخار می کند.

دیدگاه‌ها