کد خبر : 1786542 | 27 مهر 1400 ساعت 19:14 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

اگر 3 بازیکنمان به تیم امید بروند چکار کنیم؟!

حسینی: حریف آمده بود که فقط دفاع کند

سرمربی تیم پیکان معتقد است که تیم حریف در بازی امروز فقط برای گل نخوردن آمده بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان با هدایت مجتبی حسینی اولین بازی فصل خود را با نتیجه مساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت. حسینی در مورد این نتیجه در نشست خبری پس از بازی گفت: در مصاحبه قبل از بازی پیش بینی چنین بازی را کرده بودم. می دانستیم که آنها بازیکنان باتجربه ای در بعضی خطوط دارند که می توانند بازی را برای بچه هایمان سخت کنند. با تجربه و پختگی بالایی که داشتند، راه بستن بازی را بلد بودند. حریف آمده بود که فقط دفاع کند و در حوادث فوتبالی اگر شد به ما ضربه بزند.

 

وی ادامه داد: این گونه بازی ها گل های کمی دارد اما ما به قدر کافی موقعیت ایجاد کردیم. تک موقعیت هایی را که درست کردیم اگر بچه ها دقت می کردند به گل تبدیل می شد. اما بازهم جا دارد از تک تک بازیکنان مان تشکر کنم. با وجود جوانی شان خیلی در زمین انرژی گذاشتند. بازی اول همیشه سخت ترین بازی هاست. امیدوارم که تیم ما در آینده شکل بهتری به خود بگیرد.

 

 

 

 

 

سرمربی پیکان با اشاره به این موضوع که تیم او بر مبنای بازیکنان جوان شکل گرفته گفت: خواهد تیم ما یکی از کم هزینه ترین تیم های لیگ برتر است. ما تیم ما را بر پایه بازیکنان جوان بسته ایم. اگر  بخواهیم این سه بازیکن را بدهیم خب باید چه کار کنیم! ایام فیفا دی هم که نیست. ما یک کادر بازیکن بزرگ نداریم و تیم ثروتمندی نیستیم. اکثر بازیکنان را از رده های پایه، لیگ یک و لیگ دو گرفته ایم. باید این مسائل هم لحاظ شود. باشگاهی که آمده روی جوانان سرمایه گذاری کرده نباید ضربه بخورد. باید تدبیری اندیشیده شود که نه تیم ما ضربه بخورد و نه تیم ملی امید.

دیدگاه‌ها