کد خبر : 1786543 | 27 مهر 1400 ساعت 19:15 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

این مساوی حکم برد را داشت؛

کمالوند: 92 درصد تیم ما تغییر کرده است!

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان معتقد است که با توجه به شرایط تیمش، مساوی مقابل پیکان حکم پیروزی را داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجد سلیمان مسابقه هفته اول خود در لیگ برتر را با تساوی بدون گل مقابل پیکان به پایان رساند. فراز کمالوند در خصوص کسب این تساوی خارج از خانه گفت: بسیار خوشحالم از اینکه لطف خدا شامل حالمان شده و می توانیم یک فصل دیگر هم از جذابیت های فوتبال لذت ببریم. 

 

وی با اشاره به شرایط سخت برگزاری بازی ها بدون تماشاگر گفت: این امیدواری را دارم که بحث کرونا هر چه زودتر تمام شده و شاهد حضور تماشاگران دوست داشتنی مان در ورزشگاه باشیم. چون فوتبال بدون تماشاگر مثل غذای بدون نمک است و جذابیتی ندارد.

 

 

 

 

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص شرایط تیمش گفت: همه از شرایط تیم ما آگاه هستند و نیاز نیست که من صحبت های تکراری بکنم. این 11 بازیکن غیرتمندی که مردانه و جوانمردانه تا دقیقه 92-93 بازی کردند برای اولین بار بود که بازی می کردند. 

 

کمالوند با اشاره به تغییرات زیاد در تیمش تاکید کرد: ما از پارسال دو بازیکن مان را در اختیار داریم و 92 درصد تیم تغییر کرده است. از 20 بازیکن امروز 18 نفر به تازگی به جمع ما اضافه شده بودند. خدا را شکر می کنیم، یک امتیاز برای ما حکم پیروزی را داشت و امیدوارم که در بازی های آینده هم موفق باشیم.

دیدگاه‌ها