کد خبر : 1786547 | 27 مهر 1400 ساعت 19:25 | 45.8K بازدید | 5 دیدگاه

محمد انصاری اولین مصدوم لیگ ۲۱ (عکس)

محمد انصاری مدافع با تجربه مس رفسنجان تنها پس از چهل دقیقه از شروع فصل جدید مصدوم شد.

محمد انصاری اولین مصدوم لیگ ۲۱ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز در چارچوب هفته نخست لیگ برتر، فصل بیست و یکم دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با تک گل امید نورافکن به سود سپاهان پایان یافت و سروش رفیعی نیز گل دوم زردپوشان را به ثمر رساند.

 

اما در یکی از مهم‌ترین صحنه‌های بازی مصدومیتی دلخراش برای محمد انصاری مدافع با سابقه این تیم پیش آمد و در نهایت این بازیکن پیش از پایان نیمه اول تعویض شد و جای خود را به مهدی ترکمان داد. در دقیقه ۳۹ در جنگی که میان انصاری و مغانلو نزدیک محوطه مس پیش آمد برخوردی میان این دو بازیکن رخ داد که داور خطای انصاری را تشخیص داد اما مدافع چپ مس پس از آن صحنه دیگر قادر به ادامه کار نبود.

 

 

1655743

 

 

با توجه به مصدومیت‌های پیشین انصاری این نگرانی وجود دارد که او بازهم دچار مصدومیتی طولانی مدت شده باشد. انصاری که زمانی مدافع محبوب برانکو در پرسپولیس به حساب می‌آمد در فینال سال2018 آسیا با بدشانسی‌ بزرگی مواجه شد و از آن زمان مصدومیت‌های او ادامه دار بوده است. مصدومیت رباط صلیبی در دیدار مقابل کاشیما آنتلرز رفته رفته او را از ترکیب اصلی پرسپولیس دور کرد و وقتی به تیم برگشت دوباره از ناحیه رباط صلیبی در دوران آماده سازی بعد از شیوع کرونا مصدوم شد و پس از آن نیز جایی در تیم یحیی نداشت تا در نیم فصل به مس رفسنجان کوچ کند. او در مس هم با مصدومیت از ناحیه کشاله ران حضور فعالی در ترکیب نداشت تا لیگ بیستم را نیز از دست بدهد.

 

انصاری با شروع فصل جدید به ترکیب اصلی برگشته بود اما حضور او تنها چهل دقیقه دوام داشت و با برانکارد از زمین خارج شد.‌ باید دید در نهایت روند درمانی او چطور پیش می‌رود و مصدومیت ورژن فصل ۲۱ انصاری در چه حد است.

دیدگاه‌ها