کد خبر : 1786551 | 27 مهر 1400 ساعت 19:45 | 32.9K بازدید | 2 دیدگاه

ادوارد مندی:

غیبت من در لیست توپ طلا ناعدالتی نبود

ادوارد مندی، دروازه بان سنگالی چلسی در مورد غیبت در لیست نامزدهای دریافت توپ طلا صحبت کرده است.

غیبت من در لیست توپ طلا ناعدالتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، ادوارد مندی در یک سال اخیر در ترکیب چلسی عملکرد فوق العاده ای داشته و بی تردید یکی از عوامل مهم موفقیت تیم توماس توخل در لیگ قهرمانان اروپای فصل قبل بود. اما نامی از ادوارد مندی در لیست 30 نفره دریافت توپ طلا دیده نشد و حالا این دروازه بان جوان مدعی شد این اتفاق انگیزه او برای پیشرفت و درخشش بیشتر در فصول آتی را بیشتر خواهد کرد.

 

1655747

 

ادوارد مندی گفت: گفت: "من لیست نامزدهای توپ طلا را همزمان با همه مردم دبدم و پیام های زیادی از نزدیکان خود و حتی بسیاری از افرادی که نمی شناختم نیز دریافت کردم. من واقعا تحت تاثیر این خیل پیام های مردم، چه در قالب تماس بود و چه در شبکه های اجتماعی قرار گرفتم.

 

این خودش دستاورد بزرگی بوده و واقعا مرا به نقطه ای رساند که انتظارش را نداشتم. این همه محبت و لطف موضوعی است که من را وادار به کار و ادامه تلاش برای کسب عناوین قهرمانی در رده باشگاهی و ملی می کند. این اتفاقات فقط به من شادی و انگیزه بیشتری داده است.

 

آیا فکر می کنم بی عدالتی شده؟ نه، من از این لغت استفاده نمی کنم. این اتفاق که به من انگیزه می دهد تا پیشرفت کرده و بیشتر تلاش کنم تا در سطح باشگاهی و ملی درخشان ظاهر شوم. همانطور که بعد از بازی در لباس تیم ملی سنگال نیز گفتم، این حق رای و آزادی بیان متعلق روزنامه نگاران است و آنها با وجدان و غرور گزینه مورد نظر خود را انتخاب می کنند."

 

1655748

دیدگاه‌ها