کد خبر : 1786553 | 27 مهر 1400 ساعت 19:53 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

قطع مکرر برق در دیدار سپاهان و مس در نقش‌جهان

دیدار دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در شرایطی که وارد یک سوم پایانی شده بود، به دلیل قطع برق از دید بینندگان تلویزیونی پنهان ماند.

قطع مکرر برق در دیدار سپاهان و مس در نقش‌جهان 

به گزارش "ورزش سه"، البته این برای اولین مرتبه نیست که قطعی برق در ورزشگاه نقش جهان دردسرساز می‌شود و چند سال پیش پس از کوچ طلایی‌پوشان از فولادشهر، این موضوع به یکی از معضلات اصلی باشگاه سپاهان در میزبانی از تیم های حریف تبدیل شده بود.


حالا در شرایطی که چند سالی می‌شد که خبری از قطعی برق در ورزشگاه نقش جهان و اختلال در روند برگزاری مسابقات نبودیم، این اتفاق دوباره تکرار شد و در هفته اول رقابت‌های لیگ بیست و یکم، تصاویر تلویزیونی پس از دقیقه 60 برای چند مرتبه قطع شد و بینندگان تلویزیونی تقریبا 20 دقیقه این مسابقه را از دست دادند.


سرانجام در شرایطی که بازی وارد دقیقه 79 می‌شد، بار دیگر امکان پخش تصاویر فراهم شد و بینندگان تلویزیونی در حالی که چند تعویض طی این مدت برای مس انجام شده بود و سپاهان هم در حال تعویض دو بازیکن خود بود، بار دیگر تماشای این مسابقه برایشان ممکن شد.


گزارشگر تلویزیونی این مسابقه پس از اینکه گزارش بازی را از دقیقه 79 از سر گرفت، روند بازی را در دقایقی که تصاویر قطع شده بود، به سود سپاهان توصیف کرد.

دیدگاه‌ها