کد خبر : 1786560 | 27 مهر 1400 ساعت 20:21 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیام‌انگیزشی ستاره میلان پیش از بازی حساس(عکس)

تئو هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، پیش از بازی این تیم مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا یک پیام انگیزشی برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان فصل گذشته موفق شد به مقام دوم رقابت های سری آ دست پیدا کند و بعد از سال‌ها به لیگ قهرمانان اروپا باز گردد؛ با این حال دومین تیم پرافتخار چمپیونزلیگ شروع خوبی را در فصل 22-2021 این رقابت‌ها تجربه نکرده و دو مسابقه ابتدایی خود را با شکست پشت سر گذاشته است.

 

میلان در مسابقه اول خود در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی با نتیجه 3-2 برابر لیورپول شکست خورد. تیم استفانو پیولی در بازی دوم نیز با نتیجه 2-1 کار را به اتلتیکومادرید واگذار کرد تا شانس این تیم برای صعود به مرحله حذفی چمپیونزلیگ کاهش پیدا کند.

 

با این حال میلان از ساعاتی دیگر در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو خواهد رفت و شاگردان استفانو پیولی برای امیدوار ماندن به صعود محکوم به پیروزی در این مسابقه هستند. اما روسونری در بازی امشب یکی از مهم ترین ستاره های خود یعنی تئو هرناندز را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد.
تئو هرناندز با وجود غیبت در مسابقه امشب یک پیام انگیزشی را برای هم تیمی های خود ارسال کرده است. مدافع فرانسوی و یکی از بهترین های میلان در توییتر خود نوشت: "همیشه در کنار تیم، همیشه میلان."

 

 

1655759

دیدگاه‌ها