کد خبر : 1786563 | 27 مهر 1400 ساعت 20:33 | 26.1K بازدید | 7 دیدگاه

تمدید شماره 10 بارسلونا با بند میلیاردی!

تمدید قرارداد بارسلونا با آنسو فاتی قطعی شده و این خبر به زودی اعلام خواهد شد.

تمدید شماره 10 بارسلونا با بند میلیاردی!

به گزارش "ورزش سه"، متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسا با اخیرا با ژرژ مندس دیدار کرده و توافقاتی برای تمدید قرارداد با آنسو فاتی صورت گرفته است. علیرغم شایعات اخیر، نشریه اسپورت مدعی شد آنسو فاتی قرارداد جدیدی را تا سال 2027 با بارسلونا امضا کرده و قصد جدایی از این تیم را ندارد.

 

جالب اینجاست در قرارداد جدید آنسو فاتی بند آزادسازی یک میلیارد یورویی گنجانده خواهد شد و این اتفاق هفته گذشته در هنگامم تمدید قرارداد با پدری، دیگر ستاره جوان بلوگرانا نیز رخ داد. همانطور که خوان لاپورتا در هفته های اخیر تاکید کرده، باشگاه بارسلونا در مورد حفظ ستاره های جوان خود مصر بوده و با این بندهای سنگین به سایر باشگاه های اروپایی هشدار داده است.

 

1650176

 

قرارداد فعلی آنسو تا سال 2022 ادامه داشته و بند تمدید دو ساله وجود دارد. اما بارسلونا قصد داشت خیلی سریع برای قرارداد دراز مدت با این بازیکن وارد عمل شود و به نظر این اتفاق رخ داده است. البته اخبار حاکی از آن است ارقام و بندهای درخواستی آنسو فاتی از تصور مدیران بارسلونا بیشتر بوده، اما باشگاه در نهایت تن به این خواسته ها داده تا این بازیکن را حفظ بکند.

 

همچنین باشگاه بارسلونا مایل است این خبر را قبل از دیدار ال کلاسیکو در روز یکشنبه مقابل رئال مادرید اعلام کند و احتمالا این اتفاق اواخر هفته رخ خواهد داد. پیراهن شماره 10 لیونل مسی در فصل جدید به آنسو فاتی رسیده و پروژه بازگشت بارسلونا بر پایه توانایی های این بازیکن بسته شده است.

دیدگاه‌ها