کد خبر : 1786565 | 27 مهر 1400 ساعت 20:49 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

ژوائو فلیکس:

انتظار تقابل با لیورپول قدرتمندی را داریم

ژوائو فلیکس، ستاره جوان اتلتیکومادرید اعتراف کرد دیدار مقابل لیورپول دشوار خواهد بود.

انتظار تقابل با لیورپول قدرتمندی را داریم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید از دو بازی اول خود موفق به کسب چهار امتیاز شده و قصد دارد با کسب سه امتیاز مقابل لیورپول به صدر جدول مرحله گروهی صعود کند. حالا ژوائو فلیکس، ستاره تکنیکی و پرتغالی اتلتیکومادرید در مصاحبه ای مدعی شد باید جلوی درخشش ستاره های خط حمله لیورپول در جریان تقابل امشب دو تیم در لیگ قهرمانان را گرفت.

 

ژوائو فلیکس گفت: "ما انتظار داریم با تیمی بسیار قوی روبرو شویم. لیورپول تیم فوق العاده ای مخصوصا در خط حمله است، اما ما برای رویارویی با این تیم آماده هستیم و تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام خواهیم داد. محمد صلاح، روبرتو فیرمینو، سادیو مانه و دیگو ژوتا همگی بازیکنانی هستند و بازی کردن مقابل این تیم سخت خواهد بود.

 

1624740

 

ما می دانیم که لیورپول تیمی بسیار تهاجمی بوده و به شدت پرس خواهد کرد، اما این موضوع هم می تواند برای ما خوب باشد و هم بد. پرس شدید لیورپول می تواند فضای زیادی برای بازی سازی به بازیکنان ما بدهد، اما شاید هم این اتفاق رخ ندهد و ما فقط باید برای رویارویی با هر دو شرایط آماده باشیم .

 

همبازی شدن با آنتوان گریزمان و لوئیس سوارز؟ من چیزهای زیادی از این دو بازیکن آموخته ام. این دومین سالی است که در کنار لوئیس سوارز بازی می کنم و چند ماه شده با آنتوان گریزمان هم تیمی هستم. من می توانم کیفیت فراوان تجربه زیاد این دو بازیکن را ببینم و این به عنوان یک بازیکن جوان به سود من است، زیرا می توانم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم."

دیدگاه‌ها