کد خبر : 1786573 | 27 مهر 1400 ساعت 21:02 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

فصل گذشته هم در بازی اول به استقلال باختیم؛

ربیعی: شک نکنید مس تیم بهتری خواهد شد

ربیعی می‌گوید که دروازه بان عمانی تیمش روی تمام گل ها مقصر نبوده است.

ربیعی: شک نکنید مس تیم بهتری خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست مطبوعاتی پس از بازی با سپاهان حضور یافت و درخصوص شکست برابر طلایی پوشان اظهار نظر کرد. او با حمایت از دروازه بان عمانی تیمش گفت که از عملکرد او راضی است و روی تمام گل های خورده هم مقصر نبوده است.

 

ربیعی درباره بازی با سپاهان گفت: در رابطه با بازی ابتدا به آقای نویدکیا و تیم سپاهان خسته نباشید و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم. به هر حال بازی اول فراز و نشیب های زیادی داشت. من دیروز هم در رابطه میزان هماهنگی که باید باشد صحبت کردم اما برای من و تیممان بازی دو بخش داشت. یکی تا قبل از مصدومیت انصاری و بعدی بعد از مصدومیت انصاری. متاسفانه ما این تجربه‌ تلخ را سال گذشته هم در بازی با ماشین سازی تبریز داشتیم که یکی از بازیکنان اصلی‌مان در حین بازی دچار آسیب دیدگی مجدد از زانو شد. تا دقیقه ۴۱ که این اتفاق افتاد یک موقعیت خیلی خوب تیم ما داشت و یک موقعیت خیلی خوب تیم سپاهان. 

 

وی ادامه داد: فکر کنم بازی در مدار کنترل ما بود اما بعد از مصدومیت انصاری یک مقداری تمرکز تیم ما از بین رفت که در بدترین زمان ممکن گل را خوردیم. یعنی دقیقه ۴۶ که زمان خیلی بدی برای گل خوردن است و متاسفانه یک هیچ عقب افتادیم و در نیمه دوم فکر می‌کنم که اشتباهات فردی داشتیم که منجر به گل دوم سپاهان شد اما در سی دقیقه پایانی بازی یک قسمت پر ریسک از بازی را جلو بردیم هم برای ما و هم برای سپاهان. پرریسک از آن بابت بود که سعی کردیم بازی را کاملا از بالا اداره بکنیم و مطمئن بودم که موقعیت هایی دست ما می‌آید و قطعا به موازات آن موقعیت هایی هم دست سپاهان قرار خواهد گرفت‌.


سرمربی مس رفسنجان با اشاره به این موقعیت ها گفت: موقعیت هایی که در اختیار سپاهان قرار گرفت در بحث ضد حمله بود اما در قسمت پرریسک بازی ما توانستیم یک پنالتی بگیریم که متاسفانه تبدیل به گل نشد و شاید اگر گل می‌شد و موقعیت هایی که نصفه و نیمه ایجاد کرده بودیم شاید می‌شد بهتر به بازی برگردیم. به هرحال در نهایت تبریک می‌گویم به تیم سپاهان. فکر می‌کنم وقتی انصاری را از دست دادیم و نبود دفاع دیگرمان مثل کعبی و نصیری خط دفاعیمان را با مشکلات زیادی روبرو کرد. باید به قضیه واقف باشیم و قبول داشته باشم و اینجا هم می‌گویم قطعا سپاهان بهتر از ما بازی کرد و آنها تیم بهتر زمین بودند و پیروز بودند و ما هم باید از امروز تلاش بیشتری کنیم، نقاط ضعفمان را با هماهنگی بیشتری ترمیم کنیم و برطرف کنیم. هفته اول است، انتظار خودم این بود می‌توانستیم اگر نظمی که در ۴۰-۴۵ دقیقه اول داشتیم حفظ می‌کردیم احساس من این بود که می‌توانستیم در کل تایم بازی شاید می‌توانستیم بازنده بازی باشیم.

 

ربیعی درباره وضعیت انصاری گفت: هنوز مشخص نشده ولی متاسفانه فکر می‌کنم در اثر این حرکتی که صورت گرفت مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. امیدوارم که اینطور نباشد. محمد انصاری بسیار برای ما یک بازیکن خیلی دوست داشتنی و محبوب در تیم است. شاید باور نکنید بسیار از لحاظ تمرکز چه در چند دقیقه ای که تا پایان نیمه مانده بود و چه در نیمه دوم همه تحت تاثیر این قضیه بودیم. سال گذشته هم ما با قائم اسلامی خواه هم این اتفاق را در بازی در تبریز داشتیم و تیممان همین مساله را داشت. یک حرکت در حال چرخش بود که از پشت به نظر من شارژ شد و داور در آن لحظه خطای بازیکن ما را گرفت ولی به هر حال این اتفاق هست. امیدوارم که این مصدومیت به این شدت نباشد و امیدوارم هرچه سریع تر به تمرینان برگردد.

 

او درباره عملکرد گلر عمانی این تیم عنوان کرد: جدا از بحث فنی یک زمانی می‌برد تا با شرایط اینجا آداپته شوند ولی شما صحنه گل دوم را ببینید به نظر من مقصر نبود توپ کات‌بک شد و ضربه زده شد. اصلا دید نداشت و در گل اولی هم که خورد توپ بلوکه شد و من از فائز راضی هستم به دلیل اینکه بازی هایش را دنبال می‌کنم و می‌بینم که در چه شرایطی است و در رابطه با این مساله هم قبلا گفتم یک زمان هایی یک حساسیت هایی هست و شاید دروازه بان سپاهان هم امروز یکی دو اشتباه داشت ولی گل نخوردند ولی به نظر من هماهنگی دو سه بازی طول می‌کشد ولی ما از وقتی که الرشیدی را جذب کردیم به صورت متناوب نقدهایی هست که فکر می‌کنم با توجه به هزینه ای که کردیم و با توجه به قیمت های داخلی که بود ما سعی کردیم که با چیزی که ظرفیت مالی خودمان بوده ایشان را جذب کنیم و مطمئن هستم در طول فصل به ما کمک خواهد کرد.

 

سرمربی مس رفسنجان در پایان گفت: ما سال گذشته هم بازی اول را به استقلال ۲-۰ باختیم و رفته رفته روند تیممان از لحاظ هارمونی تاکتیکی بهتر شد. از این بازی هم درس خودمان را خواهیم گرفت و کار خواهیم کرد و مطمئن هستم که به روند هماهنگی و رو به جلوی خودمان خواهیم رسید.

دیدگاه‌ها