کد خبر : 1786584 | 27 مهر 1400 ساعت 21:40 | 40.6K بازدید | 6 دیدگاه

آنتونیو کونته در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس

به نظر می رسد که مقصد بعدی آنتونیو کونته لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

آنتونیو کونته در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته فصل گذشته موفق شد به سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان دهد و با اینتر به مقام قهرمانی دست پیدا کند.‌ با این حال سرمربی ایتالیایی در پایان فصل و به دلیل آنچه که مسائل مالی عنوان شد، تصمیم به جدایی از نراتزوری گرفت.

 

در تابستان اخیر شایعات زیادی در مورد کونته وجود داشت و حتی در مقطعی گفته شد که این سرمربی در آستانه برعهده گرفتن هدایت تاتنهام قرار گرفته است اما نهایتاً مذاکرات بین او و باشگاه انگلیسی به سرانجام نرسید تا این مربی در فصل جدید رقابت های فوتبال اروپا هدایت هیچ تیمی را برعهده نداشته باشد.

 

 

1606251

 

 

آنتونیو کونته اکنون به عنوان کارشناس لیگ قهرمانان اسکای اسپورتس فعالیت می‌کند اما گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که این سرمربی ایتالیایی بعد از پایان فصل جاری دوباره روی نیمکت یک تیم خواهد نشست.

 

بر اساس گزارش ها حضور آنتونیو کونته روی نیمکت یک تیم ایتالیایی تقریباً غیرممکن خواهد بود چرا که باشگاه های این کشور قادر به پرداخت حقوق این سرمربی و تامین خواسته های نقل و انتقالاتی او نیستند. همچنین این گزارش ها حکایت از آن دارد که مقصد بعدی کونته لیگ برتر انگلیس خواهد بود و حضور در نیوکاسل یا منچستریونایتد محتمل ترین گزینه برای او خواهد بود.

دیدگاه‌ها