کد خبر : 1786591 | 27 مهر 1400 ساعت 22:11 | 6.4K بازدید | 5 دیدگاه

کلوب‌بروژ ۱-۵ سیتی؛ بردی به راحتی آب خوردن

منچستر سیتی در یک بازی آسان موفق شد با نتیجه 5-1 کلوب بروژ را شکست دهد.

کلوب‌بروژ ۱-۵ سیتی؛ بردی به راحتی آب خوردن

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مهمان کلوب فروش بود که نهایتا مسابقه دو تیم با نتیجه 5-1 به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار منچسترسیتی کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 10 نزدیک بود دروازه کلوب بروژ با یک گل به خودی باز شود اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت، هر چند که کمک داور مسابقه قبل از آن پرچم خود را بالا برده بود.

 

در دقیقه 13 منچسترسیتی توانست توسط هافبک اسپانیایی خود یعنی رودری به گل اول دست پیدا کند اما این بازیکن در موقعیت آفساید گلزنی کرد و داور آن را مردود اعلام کرد.

 

در دقیقه 30 بالاخره حملات منچسترسیتی نتیجه داد و این تیم توانست به گل برتری دست پیدا کند. پاس استثنایی فیل فودن با کنترل فوق العاده ژائو کانسلو همراه شد و این بازیکن در مصافی تک به تک دروازه کلوب بروژ را باز کرد و نتیجه 1-0 شد.

 

 

1655807

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد منچسترسیتی توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. خطا روی ریاض محرز باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد، خود این بازیکن پشت توپ ایستاد و موفق به گلزنی شد تا نتیجه 2-0 شود.

 

در ثانیه‌های پایانی نیمه اول منچسترسیتی می‌توانست گل سوم را هم به ثمر برساند اما این بار ضربه ریاض محرز با واکنش خوب سیمون مینیوله همراه شد تا نیمه اول با همان نتیجه 2-0 تمام شود.

 

 

1655813

 

 

منچستر سیتی در نیمه دوم نیز شروع خوبی داشت و توانست در دقیقه 53 به گل سوم دست پیدا کند. پاس فوق‌العاده کوین دی بروین با ضربه تمام کننده کایل واکر همراه شد تا شاگردان پپ گواردیولا فاصله را به سه گل افزایش دهند.

 

در دقیقه 67 منچسترسیتی توانست گل چهارم را هم به ثمر برساند. کول پالمر روی پاس رحیم استرلینگ و  با یک ضربه فنی دروازه کلوب بروژ را باز کرد تا نتیجه 4-0 شود.

 

 

1655804

 

 

در دقیقه 77 رحیم استرلینگ می‌توانست در دو مرحله دروازه کلوب بروژ را باز کند اما ضربه اول او توسط مینیوله مهار شد و شوت دومش نیز به بیرون رفت.

 

در دقیقه 79 کلوب بروژ تا آستانه جبران کردن یکی از گل‌های خورده پیش رفت اما ضربه چارلز دی‌کتلائر با واکنش فوق‌العاده ادرسون به کرنر فرستاده شد. با این حال بروژ در دقیقه 81 موفق به باز کردن دروازه سیتی شد؛ جایی که ضربه هانس واناکن به تور دروازه سیتی چسبید تا نتیجه 4-1 شود.

 

 

1655806

 

 

بلافاصله منچستر سیتی موفق شد دوباره فاصله را به چهار گل افزایش دهد. ریاض محرز روی پاس فرناندینیو و در مصافی تک به تک تک دروازه کلوب بروژ را باز کرد تا نتیجه 5-1 شود.

 

در ادامه نیز منچسترسیتی توپ و میدان را کنترل کرد و بازی با همان نتیجه 5-1 خاتمه یافت تا شاگردان پپ گواردیولا موقتا و پیش از دیدار پاری سن ژرمن برابر لایپزیش به صدر جدول گروه صعود کرده باشند.

دیدگاه‌ها