کد خبر : 1786599 | 27 مهر 1400 ساعت 22:38 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز دوباره روزهای خوش ساکت و نساجی(عکس)

نساجی فصل را با یک برد خانگی شروع کرد تا روزهای خوب خود با هدایت الهامی را از سر بگیرد.

به گزارش ورزش سه، نساجی مازندران در پایان نیم فصل اول لیگ بیستم یکی از گزینه های اصلی سقوط محسوب می شد اما پس از حضور ساکت الهامی در دور برگشت شاهد تحول بزرگی در این تیم بودیم. شاگردان الهامی در 10 بازی نخست خود با هدایت تیم مربی موفق به کسب 19 امتیاز شدند تا در نهایت در پایان فصل جشن بقا بگیرند.

 

مسئولان باشگاه نساجی با توجه به نتایج خوبی کسب شده با ساکت الهامی برای ادامه همکاری با این مربی به توافق رسیدند تا فصل جدید را نیز با حضور او شروع کنند.

 

 

 

 

 

نساجی در اولین بازی خود در لیگ بیست و یکم موفق شد امروز میهمان خود فجرسپاسی را با یک گل شکست دهد. کریم اسلامی تک گل نساجی را در نیمه اول وارد دروازه فجر کرد؛ شاگردان الهامی به خوبی از این گل تا پایان مسابقه محافظت کردند تا همچنان با هدایت این مربی روی دور موفقیت باشند.

 

 

 

 

 

به این ترتیب بعد از اینکه نساجی یک فصل دشوار را با خاطره ای شیرین به پایان رساند موفق شد فصل جدید را با پیروزی استارت بزند؛ یک شروع خوب و ادامه آن هدف نساجی با هدایت ساکت الهامی است؛ هدفی که می تواند آرامش را با اردوی نساجی برگرداند و هواداران این تیم را یک بار دیگر به تیم شان امیدوار کند.

دیدگاه‌ها