کد خبر : 1786600 | 27 مهر 1400 ساعت 22:40 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

سه ملی‌پوش امید در جمع اراکی‌ها

ملی پوشان امید آلومینیوم عملکرد خوبی در بازی امروز داشتند.

سه ملی‌پوش امید در جمع اراکی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی ترکیب تیمش را برای بازی هفته اول لیگ برتر مقابل پدیده در حالی چید که نام سه ملی پوش امید در بین 11 بازیکن مورد نظر این مربی دیده می شد.

 

عرفان اسفندیاری، امیرمحمد هوشمند و ساسان حسینی سه بازیکن جوان تیم آلومینیوم که در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال امید ایران حضور داشتند امروز شانس این را پیدا کردند که از ابتدا در ترکیب تیم شان قرار بگیرند.

 

ساسان حسینی که فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در تیم نفت مسجد سلیمان داشت و در نهایت در نقل و انتقالات تابستانی به آلومینیوم پیوست انگیزه بالایی برای درخشش در  بازی امروز داشت و در یک نیمه حضور خود در ترکیب اصلی دو شوت خطرناک به سمت دروازه حریف زد.

 

عرفان اسفندیاری نیز در غیاب حسین پورحمیدی که کارت بازی اش صادر نشد شانس این را داشت که فصل را با حضور در ترکیب اصلی شروع کند. او نمایش قابل قبولی در این دیدار داشت و با بسته نگه داشتن دروازه اش اولین کلین شیت فصل آلومینیوم را در لیگ بیست و یکم به نام خود ثبت کند. 

 

امیر محمد هوشمند دیگر ملی پوش اراکی ها در تیم امید نیز یکی از بازیکنان مورد علاقه رسول خطیبی است که فصل گذشته با اعتماد این مربی توانست به یکی از مهره های ثابت تیمش تبدیل شود. او امروز مطابق پیش بینی نود دقیقه بازی کرد و از بهترین های تیمش بود.

 

حال باید دید این سه بازیکن که در آخرین اردوی تیم ملی امید حضور نیافته بودند آیا در اردوی پیش روی شاگردان مهدوی کیا در بین دعوت شدگان نهایی خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها