کد خبر : 1786624 | 28 مهر 1400 ساعت 00:20 | 10.9K بازدید | 13 دیدگاه

11 بازی در فصل جدید و 7 گل؛

وینیسیوس، نقش اول انتقام بزرگ کیِف

ستاره برزیلی خط حمله رئال مادرید پیش از الکلاسیکو شبی رویایی را در مقابل شاختار دونتسک گذراند.

به گزارش "ورزش سه" هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی برای رئال مادرید به پایان رسید که شاگردان کارلتو آنچلوتی در کیِف اوکراین موفق شدند شاختار دونتسک را در هم بکوبند و با 5 گل به پیروزی رسیدند؛ نقش اول این پیروزی بزرگ در کیِف را ستاره برزیلی رئالی‌ها ایفا کرد.

 

پیروزی در مصاف رودرو مقابل شاختار بعد از شکست مادریدی‌ها مقابل شریف مولداوی، بسیار حائزاهمیت بود و از سوی دیگر رئالی‌ها به دنبال انتقام دو شکست رفت و برگشت مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بودند، چرا که در دوره پیشین این تورنمنت نیز شاختار توانسته بود در دو بازی متوالی در مادرید و کیِف رئال تحت هدایت زیدان را شکست بدهد.

 

 

1655918

 

 

نیمه اول با گل به خودی مدافع شاختار به سود رئال به پایان رسید اما در نیمه دوم، وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید نمایشی تحسین‌برانگیز را از خود نشان داد و در 5 دقیقه حکم قطعی پیروزی تیمش را امضا کرد؛ وینیسیوس در دقیقه 51، پاس مودریچ را به گل تبدیل کرد و سپس در دقیقه 56 بود که این ستاره برزیلی موفق شد روی پاس کریم بنزما بریس کند و نتیجه بازی را در مجموع 3-0 به سود رئال مادرید کند.

 

البته این پایان درخشش وینیسیوس جونیور در مسابقه امشب نبود، چرا که دقیقه 65 رودریگو دیگر ستاره برزیلی رئال مادرید موفق شد روی پاس وینیسیوس گل چهارم را به ثمر برساند و جشنواره گل شاگردان آنچلوتی را تکمیل کند.

 

 

1655919

 

 

نگاهی به آمار وینیسیوس جونیور در فصل جاری نشان می‌دهد که او توانسته در 11 مسابقه در پیراهن رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا 7 بار گلزنی کند که رکورد ویژه‌ای برای ستاره برزیلی به شمار می‌آید؛ از طرفی آمادگی بالای وینیسیوس در آستانه الکلاسیکو می‌تواند خبر خوبی برای آنچلوتی باشد.

 

1655917

دیدگاه‌ها