کد خبر : 1786626 | 28 مهر 1400 ساعت 00:27 | 46.1K بازدید | 40 دیدگاه

پی اس جی 3 - 2 لایپزیش؛ پاریس امیدوارکننده نیست!

پاری سن ژرمن در دیداری دشوار و با درخشش لیونل مسی 2-3 لایپزیش را مغلوب کرد.

پی اس جی 3 - 2 لایپزیش؛ پاریس امیدوارکننده نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در شبی که از حریف خود عقب افتاده و چند بار مدیون درخشش کیلور ناواس شد، با دبل لیونل مسی در نیمه دوم موفق شد 2-3 لایپزیش سخت کوش را مغلوب کند.

 

بر خلاف انتظار این لایپزیش بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه لایمر از موقعیتی دشوار با عکس العمل تماشایی کیلور ناواس همراه شد و این فرصت از دست رفت.

 

1655920

 

اما دقایقی بعد پاری سن ژرمن به گل رسید. روی پاس یولیان دراکسلر، کیلیان امباپه مسافت طول و درازی را از سمت چپ طی کرده و در نهایت با ضربه ای زمینی به زاویه موافق دروازه بان، موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 26 لایپزیش فاصله ای تا زدن گل اول نداشت و آندره سیلوا با حرکت از سمت چپ می توانست دروازه حریف را باز کند، اما باز هم کیلور ناواس با واکنشی تماشایی موفق شد دروازه پاریس را بسته نگه دارد.

 

اما دقایقی بعد بالاخره ناواس هم تسلیم شد. ارسال زمینی آنجلینو از سمت راست با ضربه تمام کننده آندره سیلوا در دهانه دروازه همراه شد و در نهایت این لایپزیش بود که مزد حملات خود را در دقیقه 29 گرفت.

 

در اواخر نیمه اول انکونکو در گوشه محوطه و با حرکتی تکنیکی صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و در نهایت دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

 

1655869

 

جالب اینجاست باز هم این لایپزیش بود که در نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در دقیقه 57 هم به گل دوم رسید. ارسال آنجلینو از سمت چپ به موکلله رسید و او بدون مدافع یارگیر و با ضربه ای سرضرب به راحتی موفق به زدن گل دوم تیمش شد.

 

در دقیقه 64 و روی ارسال انکونکو از روی یک ضربه ایستگاهی بود که آندره سیلوا باز هم فرصت خوبی برای باز کردن دروازه پاری سن ژرمن داشت، اما کیلور ناواس به خوبی دروازه تیمش را نجات داد.

 

اما دقایقی بعد تیم میزبان به گل تساوی دست یافت. روی پاس امباپه بود که ضربه اول لیونل مسی را گولاسچی به خوبی دفع کرد، اما در ریباند خود این بازیکن موفق شد دروازه خالی لایپزیش را از روی خط باز کند.

 

اما در دقیقه 73 این بار کیلیان امباپه در محوطه جریمه لایپزیش متوقف شد تا پاری سن ژرمن صاحب یک ضربه پنالتی شود. لیونل مسی پشت توپ قرار گرفت و موفق شد با ضربه ای چیپ و تماشایی کار را تمام کند.

 

در دقیقه 94 پاری سن ژرمن باز هم صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما این بار امباپه به جای لیونل مسی پشت توپ قرار گرفت و این فرصت را از دست داد تا بازی با برتری 2-3 پاری سن ژرمن تمام شود.

دیدگاه‌ها