کد خبر : 1786632 | 28 مهر 1400 ساعت 00:39 | 24.4K بازدید | 4 دیدگاه

زانو زدن مرد آرژانتینی در متروپولیتانو؛

وقتی سیمئونه از بازگشت ناامید شد (عکس)

سرمربی اتلتیکو مادرید در لحظات پایانی نبرد با لیورپول امیدوار به گلزنی شاگردانش و تغییر نتیجه بازی بود اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از جذاب‌ترین نبردهای هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب در مادرید انجام شد، دوئل تیم‌های لیورپول و اتلتیکو مادرید، مسابقه‌ای که خیلی زود با 2 گل صلاح و کیتا برای لیورپول همراه بود و شاگردان کلوپ خود را در آستانه یک پیروزی بدون دردسر بیرون از خانه می‌دیدند اما درخشش آنتونی گریزمان ورق را به سود اتلتیکو بازگرداند.

 

ستاره فرانسوی اتلتی با بریس در گلزنی روی پاس‌های کوکه و فلیکس توانست از شکست تیمش در نیمه نخست جلوگیری کند و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند؛ اما اخراج مستقیم گریزمان در نیمه دوم به دلیل تکل خشن روی پای فیرمینو باعث شد تا همه معادلات سرمربی اتلتیکو برهم بریزد و در مقابل دقایقی بعد اعلام پنالتی به سود لیورپول، شاگردان کلوپ را بار دیگر پیش انداخت.

 

 

1655932

 

 

 

سیمئونه که حداقل امتیاز خانگی را هم از دست داده می‌دید، در دقیقه 80، 4 تعویض همزمان انجام داد و مهره‌های تهاجمی همچون سوارز و کورئا را به زمین فرستاد تا لحظات پایانی یکپارچه اتلتیکویی‌ها حمله کنند؛ حتی داور به سود این تیم اعلام پنالتی هم کرد و سیمئونه به بازگشت امیدوار شد اما VAR تصمیم داور مسابقه را تغییر داد و بازی مجدد به جریان افتاد.

 

در دقیقه 90+3 یک فرصت طلایی گلزنی که آخرین امید اتلتیکو برای بازگشت به بازی و کسب حداقل امتیاز از این بازی خانگی بود، نصیب کورئا شد اما شلیک هافبک اتلتیکو مادرید راهی به دروازه آلیسون بکر نداشت و پس از این ضربه، دیگو سیمئونه روی چمن ورزشگاه متروپولیتانو مادرید زانو زد و افسوس شدیدی بابت از دست رفتن این فرصت گل داشت.

 

1655949

دیدگاه‌ها