کد خبر : 1786635 | 28 مهر 1400 ساعت 00:47 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

وینی می تواند ستاره شود

بنزما: برد مهمی بود، اعتماد به نفس به تیم برگشت

کریم بنزما ستاره رئال در بازی امشب بود و در پایان مسابقه از وینیسیوس هم تمجید کرد.

بنزما: برد مهمی بود، اعتماد به نفس به تیم برگشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین شاختار به برتری 0-5 رسید تا هم انتقام شکست سال گذشته را گرفته باشد و هم بار دیگر صدر جدول را پس بگیرد. رئالی ها شش امتیازی هستند و شریف با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد.

در بازی امشب وینیسیوس دو گل زیبا زد و کریم بنزما هم گل پنجم رئال را به ثمر رساند. او روی گل اول هم نقش مستقیم داشت و در پایان بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد. کریم حالا در رئال 290 گل به ثمر رسانده و با رکورد سانتیانا برابری کرد. او اکنون چهارمین گلزن برتر تاریخ باشگاه مادریدی است.

 

 

 

 

کریم در پایان مسابقه گفت:« بازی خیلی مهمی بود چرا که بازی قبلی را به شریف باخته بودیم و به سه امتیاز امشب نیاز داشتیم. خیلی خوب کار کردیم، 5 گل زدیم و گلی هم دریافت نکردیم. خوشحالم که گلزنی کردم ولی مهمتر پیروزی تیم بود. امیدوارم به همین مسیر ادامه دهیم.»

 

 

1655861

 

 

کریم در ادامه گفت:« شاختار تیم بدی نبود و در 15 دقیقه ابتدایی خوب پرس کردند و حتی بهتر از ما بودند ولی سپس همه چیز را تحت کنترل گرفتیم. این برد اعتماد به نفس را به ما برگرداند. چیزی که پیش از ال کلاسیکو به آن نیاز داشتیم.»

 

 

1655916

 

 

وینسیوس:« وینی هنوز خیلی جوان است ولی می تواند به یک فوق ستاره تبدیل شود. او لیاقت این درخشش را دارد و به تیم بسیار کمک می کند. امیدوارم تا پایان فصل همین روند را ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها