کد خبر : 1786641 | 28 مهر 1400 ساعت 01:15 | 16.3K بازدید | 4 دیدگاه

رئال من جاه طلب است

آنچلوتی: پیروزی قبل از ال‌کلاسیکو مهم بود

کارلو آنچلوتی پس از برتری پرگل 0-5 در زمین شاختار به تمجید از شاگردانش پرداخت.

آنچلوتی: پیروزی قبل از ال‌کلاسیکو مهم بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان توانسته بود اینتر را در سن سیرو با یک گل شکست دهد ولی در دومین بازی با یک گل به شریف باخت. شکستی باورنکردنی که رئال را در موقعیتی پیچیده قرار دارد.

کهکشانی ها امشب در زمین شاختار بازی مهمی پیش رو داشتند و در نهایت توانستند 5-0 برنده شوند. دو گل از وینسیوس و گل های کریم بنزما رودریگو و گل به خودی مدافع شاختار، سند برتری رئال را امضا کردند.

 

 

1655913

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« تیم من جاه طلبی باورنکردنی ای دارد. این یک بازی کامل از شاگردانم بود و خیلی مهم بود پس از باخت به شریف، واکنش نشان دهیم و این کار را نیز عالی انجام دادیم. سطح بازی بالا بود و هم خوب دفاع کردیم و همه در فاز هجومی هماهنگ و موثر بودیم. آمادگی بدنی تیم نیز بالا بود و تا ثانیه پایانی شانس گل خلق کردیم. واقعا همه چیز عالی و کامل بود.»

 

 

1655855

 

 

کارلتو ادامه داد:« وینیسیوس دو گل زیبا زد و تلاش بقیه را به بهترین شکل به سرانجام رساند. وینی شایسته ستایش است و فکر می کنم همه بازیکنانم نیز لیاقت تعریف و تمجید را دارند. وینی امسال اعتماد به نفس بالاتری دارد و در عین جوانی، بازیکنی باتجربه محسوب می شود.»

 

ال کلاسیکو:« این بازی همچنان یک رقابت بسیار مهم و دشوار محسوب می شود و مهم بود با برتری پای به این مسابقه بگذاریم.»

 

 

دیدگاه‌ها