کد خبر : 1786646 | 28 مهر 1400 ساعت 00:30 | 7.5K بازدید | 3 دیدگاه

اینتر 3-1 شریف: از شگفتی خبری نبود

اینتر موفق شد در دیداری خانگی مقابل شریف مولداوی به پیروزی 3-1 برسد.

اینتر 3-1 شریف: از شگفتی خبری نبود

به گزارش "ورش سه"، تیم شریف که با پیروزی مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، شگفتی ساز شده بود، امشب تا اواسط نیمه دوم موفق به کسب تساوی مقابل اینتر شده بود اما در نهایت تیم ایتالیایی به لطف ستاره‌های باتجربه‌اش توانست به سه امتیاز بازی برسد.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند اما این شریف بود که در دقیقه 7 صاحب موقعیت شد ولی ضربه کاستانِدا راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 16، روی یک ضد حمله اینتری ها صاحب موقعیت شدند اما بی دقتی دنزل دامفریس باعث شد تا این موقعیت از دست برود.

یک دقیقه بعد، روی همکاری ژکو و لائوتارو مارتینز، بار دیگر اینتر صاحب موقعیت شد ولی بار دیگر حضور به موقع دروازه بان شریف، این فرصت را از میزبان گرفت.

پس از این، این اینتری ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از خلق یکی دو موقعیت خوب، در دقیقه 34 سرانجام به گل رسیدند. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه شریف بود که توپ با ضربه سر آرتورو ویدال به ژکو رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی کار را تمام کرد.

 

1655980

 

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و می توانست در همان نیمه اول کار را به تساوی بکشد اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را شریف بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه دو موقعیت خوب را برای گلزنی از دست داد، در دقیقه 52 به گل تساوی رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که سباستین تیل با یک شوت تماشایی توپ را به گوشه دروازه سمیر هاندانوویچ فرستاد.

اما این نتیجه خیلی پایدار نبود و در دقیقه 58 اینتر به گل دوم رسید. ادین ژکو که پشت محوطه جریمه شریف صاحب توپ شده بود، با یک پاس خوب ویدال را صاحب موقعیت کرد و این ستاره شیلیایی هم با ضربه ای نه چندان محکم دروازه را باز کرد.

 

1655975

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان اینتر بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقیقه 67 به گل سوم رسیدند. این بار هم روی یک ضربه کرنر بود که توپ با ضربه سر دامفریس با دی فرای رسید و او هم با یک ضربه خوب اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1655979

 

برتری بازیکنان اینتر ادامه داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 83، همکاری ژکو و لائوتارو به گل چهارم منجر شود اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 به سود نرآتزوری به پایان رسید.

دیدگاه‌ها