کد خبر : 1786651 | 28 مهر 1400 ساعت 08:19 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

لغو اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به مسابقات جهانی

رییس انجمن جودو ناشنوایان از عدم اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به مسابقات جهانی فرانسه به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت فرانسه خبر داد.

لغو اعزام بانوان جودوکار ناشنوا به مسابقات جهانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدرضا لویی مقدم اظهار کرد: مسابقات جهانی جودو ناشنوایان از پنجم تا هشتم آبان در فرانسه برگزار می شود که برای شرکت در این مسابقات قرار بود دو نفر از بانوان جودوکار ناشنوا نیز برای اولین بار همراه تیم مردان عازم فرانسه شوند که به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت فرانسه متاسفانه بانوان به این مسابقات اعزام نخواهند شد.

 

وی گفت: تیم بانوان مدت ۵ ماه است که در اردوی آمادگی بسر می برد و انتظار داشتیم با اعزام به این مسابقات و کسب تجربه، شرایط حضور آنها در المپیک ناشنوایان فراهم شود.

 

رییس انجمن جودو ناشنوایان همچنین درباره وضعیت تیم جودو مردان برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه گفت: تیم جودو مردان ۲ ماه است که تمرینات خوبی را به صورت صبح و بعدازظهر در آکادمی ملی المپیک برگزار می کنند و شرایط آنها راضی کننده است. در مسابقات جهانی فرانسه نیز با ۶ ورزشکار در ۵ وزن حضور خواهیم داشت.

 

وی با بیان این که در کاتا امید زیادی برای کسب مدال داریم، خاطرنشان کرد: هر چند جودوکاران ناشنوا ۴ سال است که در هیچ تورنمنت بین المللی شرکت نکردند، اما با تمرینات خوبی که داشتند امید به کسب مدال در مسابقات جهانی فرانسه داریم.

 

لوئی مقدم در پایان در ارزیابی از وضعیت جودوکاران ناشنوا در بخش انفرادی و تیمی، گفت: در بخش انفرادی در دو وزن امید به کسب مدال داریم اما در تیمی به دلیل عدم اعزام بانوان جودوکار به این مسابقات کار سختی خواهیم داشت. البته تلاش بر این است که بهترین نتیجه را در بخش تیمی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها