کد خبر : 1786653 | 28 مهر 1400 ساعت 08:45 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره والیبال روسیه به علت دوپینگ محروم شد

ستاره والیبال روسیه که پیش از این اعلام شده بود، به دلیل مصدومیت المپیک توکیو را از دست داده اما اکنون مشخص شده که او به دلیل دوپینگ محروم شده است.

ستاره والیبال روسیه به علت دوپینگ محروم شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، دیمیتری موزرسکی ستاره والیبال روسیه در جریان رقابت ها لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ به علت مصدومیت پس از بازی در هفته چهارم، به کشورش بازگشت تا عنوان شود که این ستاره روسی المپیک توکیو را به دلیل مصدومیت از دست داده است.  

 

پیش از این عنوان شده بود که مصدومیت این ستاره روس از ناحیه آرنج دست بوده و برای همین این بازیکن نمی تواند در المپیک حضور داشته باشد.

 

اما در جدیدترین اخبار منتشر شده مشخص شده که موزرسکی به علت دوپینگ محروم بوده است! باشگاه سانتوری سانبردز اعلام کرد که موزرسکی در می سال ۲۰۱۳ دوپینگ کرده و این مورد برای فدراسیون جهانی والیبال آشکار شده است. بنابراین این بازیکن از آوریل ۲۰۲۱ تا ژانویه ۲۰۲۲ از مسابقات والیبال محروم شده است.

 

پیش از این علت غیبت این بازیکن در المپیک و مسابقات ملی مصدومیت عنوان شد و مشخص نیست که واقعا این ستاره والیبال مصدوم بوده یا به دلیل محرومیت در ترکیب روسیه قرار نگرفت.

 

رسانه ژاپنی نیکان با تایید این خبر نوشت:  به نظر می رسد موزرسکی که ۲۱۸ سانتی متر قد دارد به پایان فعالیت خود نزدیک شده است.

دیدگاه‌ها