کد خبر : 1786661 | 28 مهر 1400 ساعت 09:39 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

کونسیسائو: پورتو شایسته برد پرگل‌تری بود

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است بازیکنانش می‌توانستند گل‌های بیشتری برابر میلان به ثمر برسانند.

کونسیسائو: پورتو شایسته برد پرگل‌تری بود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پورتو و میلان شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی پورتو به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت تیم میزبان موفق شد با یک گل برابر حریف به پیروزی برسد.

تک گل این بازی را لوییس دیاز در دقیقه 65 و روی پاس مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، وارد دروازه میلان کرد تا آنها با سه امتیاز زمین بازی را ترک کنند.

وینگر سابق اینتر، لاتزیو و پارما حالا مربی موفقی شده و پس از کسب پیروزی برابر میلان به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت. کونسیسائو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:« من باید تیمم را تحسین کنم چون آنها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. هیچ استراتژی کار نمی‌کند، مگر این که ویژگی‌های دیگری چون روحیه تهاجمی داشت باشید.»

 

1655996

 

او در ادامه اضافه کرد:« من فکر می‌کنم این اولین باری است که میلان در این فصل موفق به باز کردن دروازه حریف نشد و این خودش نشان دهنده بسیاری از مسائل است. ما بی‌نقص نبودیم چون شایستگی این را داشتیم که با اختلاف بیشتری از 0-1 برنده شویم.»

پورتو در حالی در این بازی به پیروزی رسید که در اولین هفته از مرحله گروهی با نتیجه 1-5 شکست خورده بود. او در این باره اظهار داشت:« ما سعی کردیم از نظر دفاعی پیشرفت کنیم، مهاجم دوم و وینگرها هم به ما کمک کردند. ما امروز 2-4-4 صرف بازی نکردیم و کاری که می‌خواستیم را انجام دادیم و راضی هستیم. پیروزی لیورپول در مادرید هم به سود ما تمام شد.»

پورتو با این پیروزی حالا از سه بازی چهار امتیاز دارد و هم امتیاز با اتلتیکو مادرید و با تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول گروه بی قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها