کد خبر : 1786673 | 28 مهر 1400 ساعت 10:14 | 43.6K بازدید | 5 دیدگاه

ذوب آهن و استقلال فعلا درخواست ندادند

تیم های ذوب آهن و استقلال به خاطر داشتن 3 و 4 بازیکن در تیم امید فعلا درخواستی برای تاخیر در زمان برگزاری بازی هفته دوم خود به سازمان لیگ ارایه ندادند.

ذوب آهن و استقلال فعلا درخواست ندادند 

به گزارش "ورزش سه"، امروز لیست تیم امید برای حضور در اردوی پایانی مشخص شد که از ذوب آهن سه بازیکن (  محمد خدابنده لو، سلطانی مهر، میلاد کر) و از استقلال 4 بازیکن (علیرضا رضایی، امیرحسین حسین زاده، امیرعلی صادقی ،سبحان خاقانی ) به اردو دعوت شده اند. این بازیکنان 30 مهر به همراه تیم امید عازم شهر دوشنبه خواهند شد تا در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا حاضر شوند که تا 9 آبان به طول خواهد کشید و به همین بهانه شانس همراهی تیم های باشگاهی در هفته دوم لیگ برتر را ندارند. 

 

پیش تر تیم پیکان به دلیل حضور 3 بازیکن در اردوی تیم امید که در لیست جدید هم حضور دارند خواستار این شده بود که بازی هفته دوم این تیم در برابر هوادار با بازگشت ملی پوشان امید انجام شود که سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات در این زمینه قول همکاری به باشگاه پیکان را داد. این در حالی است که آیین نامه برگزاری بازی ها در خصوص حضور بازیکنان در تمرینات تیم امید هیچ پیش بینی نداشته است اما اگر باشگاهی سه بازیکن در اردوی تیم ملی بزرگسالان داشته باشد می تواند درخواست لغو بازی اش را بدهد. البته این بخش از آیین نامه هم دیگر کارایی ندارد به این خاطر که در سال های اخیر بازی های تیم ملی در روزهای فیفا برگزار شده و در روزهای فیفا هیچ فدراسیونی حق برگزاری بازی های باشگاهی را ندارد. 

 

به تازگی مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید در نشست با رییس فدراسیون فوتبال امارات و قطر پیشنهاد داد در مکاتبه با فدراسیون فوتبال آسیا آنها را متقاعد کند از این پس بازی های تیم امید هم در روزهای فیفا برگزار شود تا هیچ باشگاهی مانع از حضور بازیکنانش در تمرینات تیم امید نشود.

دیدگاه‌ها