کد خبر : 1786681 | 28 مهر 1400 ساعت 10:38 | 41.3K بازدید | 14 دیدگاه

آغاز دادگاه بنزما؛ کابوس 5 سال حبس برای ستاره رئال

این احتمال وجود دارد که کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، در دادگاه مربوط به پرونده باج‌خواهی از متیو والبوئنا به پنج سال حبس محکوم شود.

آغاز دادگاه بنزما؛ کابوس 5 سال حبس برای ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، از مدت‌ها قبل اتهام شراکت در جرم باج خواهی از متیو والوئنا، هم تیمی سابق او در تیم ملی فرانسه، با تهدید این بازیکن به انتشار نوار ویدیویی غیراخلاقی منتسب به او، به کریم بنزما وارد شده است.

دادگاه رسیدگی به این اتهام از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد و سایر متهمان این پرونده نیز در آن حضور خواهند داشت. دادگاهی که انتظار می‌رود حداقل سه روز به طول بیانجامد.

اتهام اصلی بنزما این است که به عنوان واسطه بین گروهی از باج‌گیرها و والبوئنا عمل کرده و به این بازیکن فشار آورده تا خواسته‌های این افراد را برآورده کند و مبالغی را برای جلوگیری از انتشار ویدیوی مربوطه به آنها پرداخت کند.

والبوئنا حاضر به انجام این کار نشده و هر دو بازیکن در سال 2016 از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شدند. با این حال بنزما سال گذشته و پس از درخشش خیره کننده‌اش در ترکیب رئال مادرید بار دیگر به تیم ملی بازگشت.

 

1654181

 

این بازیکن حالا باید در انتظار برگزاری دادگاهی که از امروز در فرانسه آغاز خواهد شد بماند. گفته می‌شود اگر نقض او در این پرونده ثابت شود، دادستانی درخواست پنج سال حبس و جریمه 63 هزار پوندی را به دادگاه ارائه خواهد داد.

پیش از این وکیل بنزما مدعی شده بود که احضار او به دادگاه کار مضحک و عجیبی بوده چرا که این بازیکن پیش از این بارها توضیح داده که هیچ نقشی در این پرونده نداشته است.

والبوئنا که در حال حاضر برای باشگاه یونانی المپیاکوس به میدان می‌رود در این دادگاه حضور خواهد داشت اما بنزما که شب گذشته در جریان پیروزی 0-5 رئال مادرید برابر شاختار دونتسک در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب این تیم حاضر بود و گل پنجم را نیز به ثمر رساند، تصمیم برای حضور در این دادگاه ندارد و می‌خواهد تمام تمرکزش را روی بازی الکلاسیکو بگذارد که روز یکشنبه در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها