کد خبر : 1786693 | 28 مهر 1400 ساعت 11:14 | 27.4K بازدید | 9 دیدگاه

موضع گیری داوران مطرح علیه مشاور حقوقی فدراسیون

ادعای خالی کردن باد توپ‎ جنجالی شد!

داوران مطرح فوتبال ایران نسبت به اظهارات مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال موضع گیری کردند.

ادعای خالی کردن باد توپ‎ جنجالی شد!

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب گذشته غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در گفت و گوی اسکایپی با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما مطالبی را درباره مسائل مربوط به فدراسیون بیان کرد.


رفیعی در بخشی از صحبت هایش وقتی درباره تحریم ها علیه ایران حرف می زد، گفت: «کار به جایی رسیده که داوران بین المللی ما وقتی به مسابقات خارج از کشور می روند، باد توپ ها را خالی می کنند و در ساک می گذارند و همراه خود به ایران می آورند.»


این اظهارنظر عجیب رفیعی با اعتراض تند جامعه داوری مطرح شده است. بسیاری از داوران بین المللی فوتبال ایران در صفحه شخصی شان در اینستاگرام نسبت به این موضوع موضع گیری داشتند و خواهان عذرخواهی رفیعی شده اند.


داوران مطرح و بین المللی فوتبال ایران در صحبت های خود به این موضوع اشاره کردند که توپ های بازی های مختلف در پایان مسابقه توسط عوامل اجرایی هر بازی جمع آوری می شوند و چنین موضوعی هرگز اتفاق نیفتاده است.


این داوران صحبت های رفیعی را توهین به جامعه داوری دانسته اند و به همین خاطر خواهان پاسخگویی او و البته فدراسیون فوتبال در این خصوص شده اند. اتفاقی که باید دید واکنش فدراسیون نشینان در قبالش چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها