کد خبر : 1786718 | 28 مهر 1400 ساعت 13:16 | 52.9K بازدید | 5 دیدگاه

پایان ماجرای ایکاردی – واندا: ممنونم که برگشتی!

مائورو ایکاردی، بازیکن پاری سن ژرمن، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از بازگشت همسرش خبر داده است.

پایان ماجرای ایکاردی – واندا: ممنونم که برگشتی!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که ماجرای مائورو ایکاردی و واندا نارا که در روزهای اخیر اخبار بسیاری از آن منتشر شده بود، سرانجام به پایان رسیده است.


این مهاجم پاری سن ژرمن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام در کنار همسرش از او به این خاطر که بار دیگر به خانواده‌اش اطمینان کرده تشکر کرد. او همچنین در این مطلب تایید کرده که بخشیده شده است.


ایکاردی در متن پیام منتشر شده برای واندا نارا نوشته:« از تو ممنونم عشقم که به اعتماد به این خانواده زیبا ادامه دادی، ممنونم که موتور زندگی ما هستی. دوستت دارم. این که به کسانی که دوستشان داری آسیب بزنی بسیار آزاردهنده است. این درد تنها زمانی التیام می‌یابد که توسط کسانی که به آنها آسیب زده‌ای بخشیده شوی.»


این بازیکن شب گذشته در دیدار برابر لایپزیش که در چارچوب مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد نیز حضور نداشت. پی اس جی موفق شد در این بازی با نتیجه 2-3 به پیروزی برسد. مائوریسیو پوچتینو پیش از بازی گفته بود که پس از بازگشت این بازیکن از میلان شرایطش را برای حضور در بازی بررسی خواهد کرد.


ایکاردی که در چند روز اخیر به دلیل آنچه مشکلات شخصی اعلام شده بود در تمرینات پی اس جی حضور نداشت، پیش از این نیز برای تبریک روز مادر تصاویری از همسرش منتشر کرده بود. در عین حال واندا نارا نیز روز گذشته عکس‌هایی از خودش منتشر کرد که نشان می‌داد او در پاریس حضور دارد اما اشاره‌ای به ایکاردی نکرد.


واندا نارا در روزهای اخیر ناراحتی‌اش از اتفاقات پیش آمده را به وضوح در شبکه‌های اجتماعی به تصویر کشید. او که این خبر را با قرار دادن استوری در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده بود، در توییتر نیز ساکت ننشت.


آلخاندرا مالیتی، وکیل و خبرنگار ایتالیایی، با انتشار توییتی نسبت به رفتار واندا که باعث شده بود بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به صفحه یکی از مدل‌های آرژانتینی حمله‌ور شوند اعتراض کرده بود.


واندا نارا در این باره ساکت نماند و با بازنشر توییت این خبرنگار در صفحه توییترش نوشت:« تو نیاز به اسم داری؟ یا نقشه و آدرس زن کثیفی را می‌خواهی که برای افراد متاهل عکس ارسال می‌کند؟»


با این حال باید دید با توجه به ادعای ایکاردی مبنی بر بخشیده شدن از سوی همسرش، واکنش واندا نارا به او در روزهای پیش رو چه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها