کد خبر : 1786736 | 28 مهر 1400 ساعت 14:31 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

سیرجانی‌ها به دنبال انتقام از تبریز؛

روز مهم گل‌گهر بدون امیرقلعه‌نویی برای اثبات رشد

اعضای تیم فوتبال گل‌‎گهر که فصل گذشته مسابقات را با کسب عنوان پنجمی تمام کردند، در این فصل اهداف بلندتری را در سرمی‌پروراند.

روز مهم گل‌گهر بدون امیرقلعه‌نویی برای اثبات رشد

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر در اولین سال حضور امیر قلعه‌نویی رشد خیره‌کننده‌ای داشت و توانست از تیمی که تا هفته پایانی لیگ نوزدهم برای نیفتادن می‌جنگید، به تیمی بدل شود که تا هفته پایانی مسابقات لیگ بیستم شانس کسب سهمیه آسیایی داشت و در مسابقات جام حذفی هم به نیمه نهایی رسیده بود. این فصل طولانی و سخت برای گل‌گهری‌ها با خشنودی و رضایت تمام نشد و پس از اینکه رتبه چهارمی تنها به دلیل تفاضل گل به تراکتور رسید، آنها در جام حذفی هم در یک بازی پرحاشیه مقابل استقلال شکست خوردند تا امیرقلعه‌نویی و سعید الهویی که حسابی از کوره در رفته بودند، با محرومیتی سنگین مواجه شوند و حالا سرمربی تیم سه ماه در کنار تیم حضور نخواهد داشت و دستیارش هم دو ماه فرصت هدایت بازیکنان از روی نیمکت را نخواهد داشت. البته باشگاه گل‌گهر بلافاصله پس از اعلام این حکم، رای اعلام شده را به کمیته استیناف برد و اگرچه این کمیته نیز رای کمیته انضباطی را تایید کرد، اما همچنان مدیران باشگاه گل‌گهر امیدوارند این محرومیت کمتر شود و امیرقلعه‌نویی و دستیارش با پشت سر گذاشتن بخشی از این محرومیت، زودتر به سایر اعضای تیم در حین مسابقات اضافه شوند.

 

امیرقلعه‌نویی اما فارغ از این مسائل خیلی زود کارش را به دور از حاشیه برای تقویت تیمش آغاز کرد و مدیران باشگاه گل‌گهر اولین مدیران 16 تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و یکم لقب گرفتند که به صورت رسمی کارشان را در بازار نقل و انتقالات با جذب مهدی تیکدری آغاز کردند و در همان روزهای ابتدایی با توجه به لیستی که سرمربی در اختیار آنها قرار داده بود، سایر مهره‌های مورد نظر تیم نیز برای پوشش نقاط ضعف فصل گذشته و بهبود نقاط قوت جذب شدند. مرحله بعدی شروع تمرینات بود که در این مرحله نیز باز هم تیم امیرقلعه‌نویی که وسواس زیادی روی برنامه‌ریزی و نظم دارد، از پیشگامان بود و به استثنای سه نماینده آسیایی، زودتر از سایر تیم‌ها کار گل‌گهر برای حضورِ بهتر و مقتدرانه‌تر در لیگ پیش‌رو آغاز شد.

 

1656110

 


علیرضا ابراهیمی، احمدرضا زنده‌روح، علیرضا حقیقی، رضا شربتی، علی دشتی و مهرداد بشاگردی بازیکنان شناخته شده گل‌گهر بودند که در پایان فصل از تیم جدا شدند و برای پر کردن جای این بازیکنان، کادر فنی تیم روی حضور محسن فروزان، محمد اکبرمنادی، حسین نخودکار، محمدرضا خانزاده، مسیح زاهدی و مهدی تیکدری برای تقویت تیم در پست پراهمیت دروازه‌بانی، فاز دفاعی، میانی و در نهایت هجومی به جمع بندی رسید تا گل‌گهر که در اولین سال حضور امیرقلعه‌نویی با بازیکنان مورد نظر این مربی، پوست‌اندازی کرده بود، در دومین سال با اضافه شدن بازیکنان جدید و پوشش نقاط ضعف، شکل منسجم‌تری به خود بگیرد.

 

پس از چند اردویی که زیر نظر امیرقلعه‌نویی برای آماده کردن تیم در تهران و سیرجان برگزار شد و بازی‌های دوستانه خوبی نیز در جریان آنها برگزار شد، گل‌گهر روزهای منتهی به شروع لیگ را با برپا کردن اردویی در ترکیه پشت سر گذاشت و با انجام دو دیدار دوستانه مقابل ایوپ‌اسپور و آلانیا اسپور، حالا به لیگ 21 ام رسیده است.

 

1656109

 


گل‌گهر امروز از ساعت 16 در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که در لیگ بیستم، هر دو بازی رفت و برگشت را مقابل این تیم واگذار کرد؛ شاگردان امیرقلعه‌نویی در بازی رفت دقایقی غافل شدند و پس از اینکه دو گل خوردند، با وجود حمله‌های زیادی که انجام دادند، دیگر نتوانستند به بازی برگردند و آن مسابقه با شکست 2 بر 1 گل‌گهر به پایان رسید تا به نوعی اتفاقات دیدار رفت برابر استقلال نیز تکرار شده باشد. در بازی برگشت تیم امیرقلعه‌نویی در تبریز مقابل تراکتور به دنبال امتیازات کامل مسابقه بود، اما در شرایطی نتیجه این مسابقه را با گل دقیقه 96 محمد عباس‌زاده واگذار کرد که کادر فنی گل‌گهر به شدت نسبت به سوت‌های داور مسابقه اعتراض داشت و باز هم در حالی سه امتیاز را به تراکتور واگذار کرد که حتی‌ می‌توانست برنده بازی باشد.

 

 

1656111

 

 

با نکاتی که به آنها اشاره کردیم، می‌توان در پایان اینطور نتیجه‌گیری کرد که اولین دیدار گل‌گهر برابر تراکتور و اتفاقاتی که در این مسابقه رخ خواهد داد، می‌تواند تا حد زیادی نشان دهنده عیار تیم امیرقلعه‎نویی و شرایط بدنی، فنی و روانی‌اش در فصل جدید باشد. البته که در بازی اول معمولا تیم‌ها به لحاظ آمادگی شرایط ایده‌آلی ندارند، اما با توجه به یکسان بودن شرایط برای دو تیم در این موضوع، دیدار برابر تراکتور فرصتی برای بازیکنان گل‌گهر است تا انتقام دو شکست فصل گذشته را از قرمزپوشان آذربایجانی بگیرند و با کسب سه امتیاز مسابقه نشان بدهند که علاوه بر پیشرفتی که نسبت به سال گذشته داشته‌اند، نبودن سرمربی نمی‌تواند روی عملکرد تیمشان تاثیر منفی بگذارد.

دیدگاه‌ها