کد خبر : 1786770 | 28 مهر 1400 ساعت 17:37 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی امید با پرواز اختصاصی به تاجیکستان می‌رود

سرپرست تیم ملی امید برنامه پروازی تیم ملی امید به تاجیکستان را اعلام کرد.

تیم ملی امید با پرواز اختصاصی به تاجیکستان می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران که خود را برای مسابقات مقدماتی زیر 23 سال قهرمانی آسیا آماده می‌کند، امشب لیست 23 نفره اش مشخص خواهد شد. از این رو اعضای این تیم امشب به اردوی می‌روند و بعد از انجام امور اداری فرداشب راهی تاجیکستان خواهند شد.


کاروان تیم ملی فردا شب ساعت ۲۲ و ۳۰ با پرواز اختصاصی،‌ تهران دوشنبه ترک‌ می کند و بعد از ظهر جمعه اولین تمرین خود را در دوشنبه انجام خواهد داد.


محمد محمدی، سرپرست امیدها درباره آخرین وضعیت این تیم گفته است: «با توجه به حضور بازیکنان تیم ملی امید در تیم های لیگ برتری و لیگ یک طوری برنامه ریزی شد که بازیکنان پس از پایان بازی هایشان به اردوی تیم ملحق شوند. با توجه به الزام کمیته برگزاری رقابت های زیر ۲۳ سال آسیا باید قبل از پرواز به دوشنبه از کلیه کادر فنی و بازیکنان آزمایش PCR گرفته شود. در چند مرحله بر اساس زمان پایان بازی های لیگ برتر و لیگ دسته اول برنامه ریزی شد تا با گروه پزشکی تیم ملی امید این اتفاق بیافتد. بازیکنان و کادر پس از انجام آزمایش در هتل آکادمی فوتبال قرنطینه می شوند تا جواب آزمایش ها بیاید.»


وی افزود: «پس از اینکه از همه تست گرفته شد پاسخ های منفی تست ها برای کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستاده خواهد شد. پس از آپلود کارت های واکسیناسیون و تست های منفی کرونا، مجوز پرواز اختصاصی صادر می شود با تلاش رئیس فدراسیون فوتبال برای اولین بار در تاریخ فوتبال ملی برای تیم ملی امید پرواز اختصاصی گرفته شده که جا دارد از شهاب الدین عزیزی خادم تشکر کنم. تیم ملی امید هم در پرواز رفت و هم در پرواز برگشت با پرواز اختصاصی به دوشنبه می رود و به تهران باز می گردد.»

دیدگاه‌ها