کد خبر : 1786775 | 28 مهر 1400 ساعت 17:46 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

از این تیم چند نفر می‌توانند در جام جهانی باشند

سلطانی مهر: امیدها با مهدوی‌کیا بهترین نتیجه را می‌گیرند

کاپیتان تیم ملی امید می گوید با حضور مهدی مهدوی‌کیا آنها امیدوار به موفقیت در این رده ملی هستند.

سلطانی مهر: امیدها با مهدوی‌کیا بهترین نتیجه را می‌گیرند

به گزارش ورزش سه، لیست ۲۵ نفره تیم ملی درحالی اعلام شد که تعدادی از بازیکنان مطرح لیگ برتری در آن حضور دارند. 


محمد سلطانی مهر هافبک ذوب آهن درباره شرایط این تیم می‌گوید: بالاخره کار کردن با مهدی مهدوی کیا افتخاری است که نصیب من شده با همسن و سال‌های ما چندین و چند سال در کشور آلمان فعالیت کردند و فکر می‌کنم بعد از انتخاب آقای مهدوی کیا همه خوشحال شدند و به صعود امیدوار شدند. امیدوارم در مسابقات پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشیم  در در ادامه در مسابقات تاشکند با تدابیری که فدراسیون اندیشیده بهترین نتایج را کسب کنیم و سهمیه المپیک پاریس را بگیریم. ما الان با ذوب آهن  آبادان هستیم و بعد به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوم و فردا شب هم به تاجیکستان می‌رویم.

 

این بازیکن در همین باره اضافه کرد:  الان نمی شود گفت عیار این تیم به چه شکل است  و باید به مسابقات برویم. امیدوارم به خیر و خوشی این مسابقات را با وجود اینکه بازی تدارکاتی نداشتیم رد کنیم و به مسابقات نهایی پاریس که خیلی برای کشور ما مهم است برسیم  و دل مردم بعد از چند سال شاد شود. باز هم  می‌گویم آقای مهدی مهدوی کیا بهترین گزینه بود. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را در این مسابقات به نمایش بگذاریم انشا الله در مسابقات چند نفر که خیلی خوب کار کردند به آقای اسکوچیچ معرفی بشوند تا بتوانند به تیم ملی بزرگسال برای جام جهانی قطر راه پیدا کنند. چون که همانطور که خود مردم می‌دانند ایران بازیکنان خیلی با استعدادی دارد و می توانند برای کشورشان افتخار آفرینی کنند و در آینده بتوانیم در آینده  نتایج خوبی کسب کنیم.

 

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط تیمش گفت: جزو اولین تیم هایی بودیم که سرمربی مان مشخص شد. آقای تارتار بهترین گزینه بود و چندین سال در لیگ برتر تجربه دارند و بازی‌های خوب شان را باشگاه پرسپولیس یادمان است. در هر تورنمنت بازی اول مهمتر است و انشاالله صنعت نفت را شکست دهیم و محکم لیگ را شروع کنیم. هم قسم شده ایم نتایج بد سال گذشته ذوب‌آهن را فراموش کنیم تا بتوانیم تیم متفاوت تری نسبت به سال گذشته داشته باشیم. امیدوارم دل هواداران ذوب‌آهن را شاد کنیم.

 

سلطانی مهر در پایان یادآور شد : از همه مردم خواهش می‌کنم تیم ملی ایران را در مسیری که دارد دعا کنند تا بتوانیم سربلند از این بازی‌ها بیرون بباییم و جواز حضور در مسابقات نهایی را بگیریم.

دیدگاه‌ها