کد خبر : 1786778 | 28 مهر 1400 ساعت 17:54 | 33.8K بازدید | 5 دیدگاه

لحظه ای که مدال از دست اولسان پرید؛

الهلال و پوهانگ با یک یار بیشتر در فینال آسیا (عکس)

اخراج دقیقه 69 هافبک دفاعی اولسان هیوندای، کار این تیم برای کنترل بازی را بسیار دشوار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اولسان تا آخرین دقایق وقت قانونی بازی خود را صعودکننده می‌دید اما یک ضربه سر از سوی الکساندر گرانت مدافع استرالیایی پوهانگ، بازی را به تساوی کشید. البته دقایقی پیش از این گل، تصمیم داور بازی همه چیز را تغییر داد.

 

پاس اشتباه در میانه میدان از سوی بازیکنان اولسان باعث شد تا سانگ هیوب لیم توپربایی کند و آماده خلق یک موقعیت برای تیمش شود اما ناگهان تکل کاپیتان اولسان او را متوقف کرد؛ تکلی که منجر به کارت قرمز مستقیم برای این هافبک دفاعی جنگنده شد.

 

دو جائه وون که از دریافت کارت قرمز متحیر بود و نسبت به آن اعتراض داشت، برای دقایقی امیدوار به تغییر تصمیم از طریق کمک داور ویدیویی شد اما VAR هم این تصمیم را تائید کرد تا اولسان بدون هافبک دفاعی به بازی ادامه دهد.

 

بعد از این اخراج در دقیقه 67 بازی سروشکل متفاوتی به خود گرفت و پوهانگ استیلرز سراسر حمله شد تا اینکه در دقیقه 89 گل تساوی را به ثمر رساند.

 

در وقتهای اضافه نیز اولسان بود که باتوجه به یک یار کمتر عقب نشست و در حال دفاع بود و دیگر نتوانست به خط دفاعی آسیب پذیر پوهانگ ضربه بزند.

 

1656169

 

نکته جالب اینکه روز گذشته نیز تیم برنده در منطقه غرب در حالی به پیروزی رسید که حریف با یک بازیکن اخراجی بازی را ادامه می‌داد. الهلال روی حرکت مارگا و تکلی خشن از سوی بازیکن النصر توانست شرایط بهتری را رقم بزند.

دیدگاه‌ها