کد خبر : 1786788 | 28 مهر 1400 ساعت 18:14 | 10.3K بازدید | 5 دیدگاه

حتی در روز پیروزی؛

دل سرمربی نیوکاسل شکسته؛ حمایتم نکردند

استیو بروس، سرمربی سابق نیوکاسل احساس می کند در این باشگاه مورد بی مهری قرار گرفته است.

دل سرمربی نیوکاسل شکسته؛ حمایتم نکردند

به گزارش "ورزش سه"، تیم تحت هدایت استیو بروس در این فصل از هشت بازی تنها سه امتیاز گرفت تا امروز مالکان جدید باشگاه بیانیه برکناری این سرمربی را صادر کنند. حالا استیو بروس تنها چند ساعت پس از برکناری از سمت سرمربیگری نیوکاسل، سکوت خود را شکسته و مدعی شد حتی در روزهای کسب پیروزی نیز مورد حمایت هواداران قرار نگرفته است.

 

استیو بروس گفت: "وقتی سرمربی نیوکاسل شدم فکر می کردم می توانم همه چیز را اداره کنم، اما شرایط خیلی سخت بود. هواداران هرگز من را دوست نداشتند و همیشه احساس می کردم که مردم می خواهند من شکست بخورم تا ثابت کنند من بی فایده، احمق و ناتوان هستم. از روزی که من سرمربی نیوکاسل شدم شرایط اینگونه بود.

 

1656182

 

اگر تیم من برنده می شد هم می گفتند که من خوش شانس هستم یا اینکه سبک فوتبالی من افتضاح است. من سعی کردم از شرایط لذت برده و به مردم نشان دهم اشتباه می کنند. اما در نهایت چیزی تغییر نکرد و حتی در روز پیروزی به نظر نمی رسید که طرفداران از من حمایت می کنند."

 

استیو بروس با سابقه بیش از 1000 بازی روی نیمکت، اعتراف کرده که نیوکاسل شاید آخرین تجربه او در عرصه مربیگری باشد. او در ادامه گفت: "ممکن است این آخرین تجربه من باشد. البته این تصمیم به خاطر خانواده ام است و من نمی توانم این موضوع را نادیده بگیرم.

 

آنها همیشه نگران من بوده اند و به خصوص همسرم جان انسانی فوق العاده است. اما هرگز نگویید هرگز. چه کسی می داند اگر رئیس باشگاه دیگری به من زنگ بزند چه خواهم کرد."

دیدگاه‌ها