کد خبر : 1786789 | 28 مهر 1400 ساعت 18:37 | 35.2K بازدید | 12 دیدگاه

15 میلیون می دهیم، تمدید نکن

نیوکاسل ستاره گران‌قیمت بارسا را وسوسه کرد

نیوکاسل به عثمان دمبله در صورتی که با بارسا تمدید نکند، پاداشی هنگفت خواهد داد.

نیوکاسل ستاره گران‌قیمت بارسا را وسوسه کرد

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله از 4 سال پیش برای بارسا بازی می کند و پس از سه سال که درگیر مصدومیت ها بود، فصل گذشته توانست 44 بازی انجام دهد و 11 گل نیز به ثمر برساند. در باشگاه روی او برای فصول بعد نیز حساب می کنند ولی مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا باعث شد که در نقل و انتقالات تابستانی شایعاتی پیرامون جدایی اش شنیده شود‌. 

 

 

1587346

 

 

با وجود تمام این شایعاتی که مطرح شد، نهایتاً ستاره فرانسوی در نوکمپ ماندگار شد و حتی گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا به دنبال این است هر طور که شده قرارداد عثمان دمبله را به شکل بلند مدت تمدید کند؛ اما با وجود اینکه این بازیکن تنها تا پایان فصل جاری با بارسا قرارداد دارد، هیچ نشانه خاصی از تمدید مشاهده نمی شود و همین موضوع آینده دمبله را با ابهام روبرو کرده است.

 

بارسلونا به دمبله هشدار داده است که یا قراردادش را تمدید می کند یا باید خود را برای نیمکت نشینی و حتی رفتن روی سکوها آماده کند. به فاصله کمتر از یک سال تا پایان قرارداد بیم این می رود که دمبله بدون تمدید تا پایان فصل برای بارسا بازی کند و سپس رایگان راهی تیم دیگری بشود.

 

 

1572819

 

 

ساعتی پیش رسانه های کاتالونیا ادعایی جدید در مورد دمبله مطرح کردند. آنها به نقل از فوت مرکاتو نوشتند که نیوکاسل با مالکان جدید خود به دمبله وعده هایی جذاب و وسوسه انگیز داده است. بر این اساس اگر دمبله با بارسا تمدید نکند و فصل بعد به عنوان بازیکن آزاد با نیوکاسل قرارداد ببندد، نه تنها به وی دستمزد 15 میلیون یورو خالص در سال خواهند داد که 15 میلیون یوروی دیگر نیز به عنوان پاداش به وی پرداخت خواهد شد. 

بعید نیست دمبله با این پیشنهاد، قید تمدید با بارسا را کاملا بزند و تابستان با نیوکاسل امضا کند. به این ترتیب 5 سال حضور او در بارسا بدون اینکه توانسته باشد ارزش 145 میلیون یوروی پرداختی برایش را ثابت کند، به اتمام خواهد رسید.

لازم به ذکر است که دمبله فعلا مصدوم است و هنوز نتوانسته فصل جاری برای بارسلونا به میدان برود.

دیدگاه‌ها