کد خبر : 1786802 | 28 مهر 1400 ساعت 19:22 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

پنالتی آنها درست نبود؛

زاهدی: ۴ گل ما از ارزش‌های تراکتور کم نمی‌کند!

مدافع میانی گل‌گهر معتقد است در این فصل جزو مدعیان خواهند بود.

زاهدی: ۴ گل ما از ارزش‌های تراکتور کم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی پس از برتری گل‌گهر مقابل تراکتور و نمایش خوبی که مقابل تیم اسبق خود داشت، اظهار کرد: بازی خوبی بود. توانستم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم. تراکتور تیم بزرگی است و امروز یک سری از مهره‌های آنها نبودند. البته چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌کند. تیم ما هم خوب است و ان‌شاالله بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم و به نتایجی که می‌خواهیم، برسیم.


زاهدی درباره اینکه پیشبینی چنین نتیجه‌ای را برابر تراکتور داشتند یا خیر گفت: وقتی بازی شروع شد با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می‌کردیم، با هدف برد وارد زمین شدیم. امسال فصلی است که ما مدعی لیگ هستیم و فرقی نمی‌کند که چه تیمی برابر ما قرار گیرد. ما برای بردن وارد زمین خواهیم شد.


مدافع گل‌گهر درباره صحنه پنالتی تراکتور ابراز کرد: نه من برخوردی داشتم و نه آرتا، به نظرم زرنگی محمد عباس‌زاده بود که پنالتی گرفت که البته اصلا خطا نبود، اما همه اشتباه می‌کنند و در این صحنه هم به نظرم داور اشتباه کرد.


زاهدی در پایان درباره پیش بینی‌اش از شرایط گل گهر در پایان فصل گفت: الان زود است که بخواهیم درباره آینده حرف بزنیم. ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت. امیدوارم تلاش کنیم تا آخرین لحظه مدعی باشیم. 

دیدگاه‌ها