کد خبر : 1786806 | 28 مهر 1400 ساعت 19:32 | 17.1K بازدید | 12 دیدگاه

جنگ نیابتی با لئو مسی؛ ستاره بایرن به دنبال گلزنی

بایرن مونیخ با تکیه بر آمادگی رابرت لواندوفسکی به دنبال نهایی کردن صعود خود در لیگ قهرمانان است.

جنگ نیابتی با لئو مسی؛ ستاره بایرن به دنبال گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دو مسابقه اول خود در مرحله گروهی مقتدر ظاهر شده و موفق به کسب شش امتیاز شده است. آنها امشب به مصاف بنفیکا می روند و برتری در این دیدار تقریبا به مثابه قطعی شدن صعود تیم یولیان ناگلزمان به جمع شانزده تیم برتر لیگ قهرمانان خواهد بود. بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 24 بازی بدون شکست پشت سر گذاشته و صاحب 21 پیروزی و سه تساوی شده است.

 

این بهترین عملکرد بایرن مونیخ از زمان شروع لیگ قهرمانان در قالب فعلی و از فصل 2004/2003 محسوب می شود. در طول رکورد روند بدون شکست 19 بازی خارج از خانه تیم بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، آنها 54 بار موفق به گلزنی شده اند. بیش از یک سوم از این تعداد حیرت انگیز گلزنی را رابرت لواندوفسکی با زدن 19 گل و در واقع 35 درصد به ثمر رسانده است.

 

1656223

 

رابرت لواندوفسکی در شش بازی خود در لیگ قهرمانان مقابل تیم های پرتغالی پنج گل به ثمر رسانده و از جمله سه بار مقابل همین بنفیکا موفق به گلزنی شده است. جالب اینجاست هیچ بازیکنی در لیگ قهرمانان تا به حال بیشتر از لواندوفسکی برابر تیم های پرتغال درخشان ظاهر نشده است.

 

اما کریم بنزما و لیونل مسی، دو ستاره رئال مادرید و پاری سن ژرمن دیشب هر دو موفق به گلزنی شدند. زمان زیادی تا پایان رای گیری برای توپ طلا باقی نمانده و رابرت لواندوفسکی قصد دارد با درخشش در مسابقه امشب، ثابت کند لایق دریافت جایزه توپ طلا در سال 2021 است.

دیدگاه‌ها