کد خبر : 1786813 | 28 مهر 1400 ساعت 19:53 | 23.7K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ دوپهلوی کونته؛ هم بله- هم خیر!

حضور آنتونیو کونته، سرمربی پرافتخار و ایتالیایی روی نیمکت نیوکاسل به طور قطعی منتفی نشده است.

پاسخ دوپهلوی کونته؛ هم بله- هم خیر!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نیوکاسل صبح امروز اعلام کرد با توافق متقابل تصمیم به قطع همکاری با استیو بروس گرفته است و گریم جونز در دیدار مقابل کریستال پالاس به طور موقت این تیم را هدایت می کند. در همین ساعات اخیر و البته در روزهای گذشته نام گزینه های فراوانی برای قبول هدایت نیوکاسل منتشر شده و البته به نظر می رسد آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی یکی از نام های جدی مطرح شده در هیئت مدیره جدید این باشگاه برای حضور روی نیمکت نیوکاسل است.

 

فابریزیو رومانو چندی قبل مدعی شد این سرمربی باتجربه قبل از پایان فصل پست جدیدی را قبول نمی کند. آنتونیو کونته در پایان فصل گذشته و به شکلی غیرمنتظره بعد از رساندن اینتر به مقام قهرمانی لیگ ایتالیا پس از 11 سال از این تیم جدا شد و فعلا هدایت تیمی را به عهده ندارد.

 

1656229

 

اما با این حال به نظر نمی رسد که کونته درهای خود را برای انتقال احتمالی به نیوکاسل به طور بسته باشد. این سرمربی 52 ساله دستمزدی بین 15 الی 20 میلیون پوند و حداقل سه یا چهار خرید بزرگ را می خواهد و در صورت قبول این خواسته ها، ممکن است شاهد حضور آنتونیو کونته برای فصل بعد روی نیمکت نیوکاسل باشیم.

 

البته از منچستریونایتد نیز به عنوان یکی از گزینه های احتمالی آنتونیو کونته یاد شد و در صورت تداوم نتایج ضعیف این تیم با اوله گونار سولسشر، ممکن است شاهد حضور او در لیگ برتر حتی قبل از اتمام همین فصل نیز باشیم. آنتونیو کونته پیش از این دو سال هدایت چلسی را در دست داشته و با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر و جام اتحادیه دست یافته بود.

دیدگاه‌ها