کد خبر : 1786817 | 28 مهر 1400 ساعت 19:58 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه های خواکین برابر رفقای سابق(عکس)

در کادرفنی فولاد خوزستان شخصی حضور دارد که برای مدتی در اردوی سرخپوشان کار کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آنکه سوپرجام ایران بین دو تیم پرسپولیس و فولاد برگزار شود، این دیدار در هفته اول لیگ برگزار خواهد شد و قهرمانان فصل قبل ایران در فولاد آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت. دو نماینده ایران در آسیای 2022 که هیچ کدام نمی‌خواهند امتیازات ابتدایی لیگ را از دست بدهند.

 

پرسپولیس در دیدار برگشت فصل پیش در فولاد آره‌نا درست زمانی که در کورس قهرمانی بود متوقف شد و دو امتیاز حساس مقابل فولاد که در خانه سخت امتیاز می‌دهد را از دست داد. در این فصل اما کادر فنی و مدیریتی فولاد کاملا دگرگون شده و عبدالله ویسی هدایت قرمزهای خوزستان را عهده دار شده است.

 

اما روی نیمکت فولادی‌ها یک چهره ویژه وجود دارد. خواکین آلبرتو که اولین سفرش به ایران با خواست کالدرون بود و به عنوان مربی و آنالیزور به تیم قهرمان ایران پیوست و رابط خوبی با بازیکنان این تیم داشت. حال اتفاقات فوتبالی خواکین را مقابل رفقای سابقش قرار داده و اتفاقا ممکن است او بیش از هرکسی پاشنه آسیل پرسپولیسی‌ها را بداند و بتواند ویسی را در این بازی حساس کمک دهد.

 

خواکین به جز پرسپولیس سابقه همکاری با تیم‌های فوتبال الوصل، قطر اس‌سی، بنی یاس، تیم ملی بحرین، تودلانو، رئال بتیس و… را به عنوان کمک‌مربی و آنالیزور در کارنامه خود دارد و پس از یک فصل غیبت در لیگ ایران در اهواز کارش را ادامه می‌دهد.

 

1656245

دیدگاه‌ها