کد خبر : 1786829 | 28 مهر 1400 ساعت 20:18 | 23.3K بازدید | 11 دیدگاه

تلاش می‌کنیم در لیگ برتر باقی بمانیم

عنایتی: پنالتی استقلال هرگز درست نبود

سرمربی تیم هوادار تهران می‌گوید درباره شرایط استقلال صحبتی بر زبان نمی‌آورد.

عنایتی: پنالتی استقلال هرگز درست نبود

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی بعد از شکست تیم هوادار مقابل استقلال تهران در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:


**بازیکنانم باید به خودباوری برسند
فکر می‌کنم برای شروع بد نبود. ما می‌دانستیم مقابل تیمی بازی می‌کنیم که شخصیت بزرگی دارد و خیلی منسجم و محکم است. در شرایط بازی ما بد کار نکردیم اما خیلی راضی نیستم. انشاالله به خودباوری بهتر برسیم. به استقلال تبریک می‌گویم. ما تلاش می‌کنیم از بازی بعدی کیفیت فوتبالی بهتری داشته باشیم. تفکرات خوبی داریم، باید کارهای بزرگی انجام بدهیم. امیدوارم ریکاوری شویم و به بازی بعدی برسیم.


**تلاش می‌کنیم در لیگ برتر بمانیم
جدول امسال را به دو قسمت تقسیم می‌کنیم. 5، 6 تیم از نظر مالی مشکلی ندارند . 8، 9 تیم هستند که مشکل مالی دارند. لیگ امسال واقعا دو تکه است. ما با توجه به بضاعت خودمان بازیکنان خوبی جذب کردیم و تلاش می‌کنیم در لیگ برتر بمانیم. 


**اتفاقات خوبی در انتظار هوادار است
مطمئنا با مدیریت جدید و شرایط جدید این اتفاق می‌افتد. دوستان مدیریت تفکرات بزرگی دارند و مطمئنم در سال های بعد اتفاقات بهتری برایمان رخ می‌دهد. ما تیمی دست و پا بسته نیستیم و هرگز از کار کردن دست نمی‌کشیم. تلاش می‌کنیم شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

 


**درباره استقلال حرف نمی‌زنم
من باید درباره تیم خودم صحبت کنم و درست نیست درباره استقلال حرف بزنم. فقط تبریک می‌گویم بابت 3 امتیازی که گرفت. بازی پایاپایی انجام دادیم. بازیکنان توانستند اهداف را پیاده کنند اما در دقایقی از بازی خوب نبودیم. خیلی ناراحتم که چرا اینقدر باید ساده گل بخوریم. 


**آن پنالتی هرگز درست نبود
داوری مشکل خاصی نداشت اما در صحنه پنالتی اشتباه کرد. به هیچ عنوان پنالتی درست نبود. چند صحنه وسط زمین بود و تاثیرگذار نبود. من صحنه را دیدم و هیچ اتفاقی نیفتاد. مسلم اصلا برخوردی با مهاجم حریف نداشت.

دیدگاه‌ها