کد خبر : 1786838 | 28 مهر 1400 ساعت 20:38 | 34K بازدید | 8 دیدگاه

گلزن در آغوش دکتر، قاب پیروزی استقلال

در جریان بازی استقلال – هوادار هر کس می خواست سیاوش یزدانی را صدا بزند به او می گفت دکتر. حتی فرهاد مجیدی.

گلزن در آغوش دکتر، قاب پیروزی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، دکتر گفتن فرهاد مجیدی را گزاشگر بازی استقلال – هوادار هم متوجه شد و بدان اشاره کرد. سیاوش یزدانی چند ماه قبل بود که در آزمون دکترای (مدیریت ورزشی - مدیریت بازاریابی در ورزش) شرکت کرد. انتشار یک استوری پیش از شروع آزمون در صفحه شخصی تبعاتی را برای مدافع استقلال به همراه داشت اما همه متوجه شدند که مدافع استقلال به دنبال اخذ مدرک دکتری در رشته مورد اشاره است. 

 

سیاوش یزدانی که در اردوهای اخیر تیم ملی هم حضور داشت بعداز گلزنی جعفر سلمانی او را در آغوش گرفت و به این بازیکن به خاطر باز کردن دروازه هوادار تبریک گفت. به خصوص که جعفر سلمانی به خاطر یکی دو بازی انتقادی اردوی تیم ملی را هم از دست داد و مورد نقد هم قرار گرفت. به نظر می رسد سیاوش یزدانی به خاطر تغییر وضعیت جعفر سلمانی با گلی که زد از خود این بازیکن خوشحال تر است. 

 

دکتر استقلال چند کلامی هم با جعفر سلمانی بعد از باز کردن دروازه تیم هوادار حرف زد؛ البته باید به نمایش خوب خط دفاعی استقلال هم در این بازی اشاره کرد. از جمله سیاوش یزدانی. به این خاطر که هوادار در این مسابقه اصلا چهره یک تیم مدافع را نداشت و در چند صحنه دروازه استقلال را با چالش مواجه کرد که در بیشتر صحنه ها خط دفاعی تیم آبی هوشیار نشان داد.

 

دیدگاه‌ها