کد خبر : 1786845 | 28 مهر 1400 ساعت 20:47 | 20.6K بازدید | 5 دیدگاه

از نظر بدنی خیلی عقب هستیم

خرمگاه: مانند بچه‌ها دقیقه ۹۲ گل خوردیم

مربی تیم صنعت نفت آبادان معتقد است که تیمش از نظر بدنی خیلی عقب است.

خرمگاه: مانند بچه‌ها دقیقه ۹۲ گل خوردیم

به گزارش ورزش سه، تیم صنعت نفت آبادان در حالی که علیرضا منصوریان را به دلیل ابتلا به کرونا در کنار خود نداشت هفته اول لیگ برتر را با شکست یک بر صفر مقابل ذوب آهن به پایان رساند. صحبت های محمد خرمگاه، مربی تیم نفت در نشست خبری بعد از این بازی را در ادامه می خوانید:

 

از بازیکنان باتجربه مان انتظار بیشتری داشتیم

قبل از هر چیز باید به تیم ذوب آهن تبریک بگوییم. ما واقف بودیم که تیم ذوب آهن از نظر بدنی خیلی از ما جلو است. تلاش مان را کردیم که بتوانیم بازی را کنترل کنیم و نتیجه دلخواه مان را کسب کنیم ولی دقیقه 92 یک غفلت کردیم و گل خوردیم. پیش بینی این را کرده بودیم که بازیکنان ما به علت خستگی اشتباه کنند. در طول هفته هم تاکید کرده بودیم که بچه ها اگر اشتباه نکنیم گل نخواهیم خورد. در آن صحنه یکی دو بازیکن باتجربه ما می توانستند بهتر عمل کنند. مقصر ما کادر فنی هستیم که نتوانستیم بچه ها را بیشتر توجیه کنیم. از نظر ما وقتی می بازیم همه باخته ایم. ما یک تیم هستیم.

 

در دقیقه 92 گل خوردن بچگانه بود

امیدوارم که در این چند روز باقیمانده تا بازی با تراکتور شرایط خیلی خوبی رقم بزنیم. فقط از بزرگترهای تیم انتظار داشتیم تا یک مقدار بازیکنان جوان را آگاه کنند. در دقیقه 92 گل خوردن بچگانه بود. خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و امیدواریم که در بازی های بعدی بچه ها یک مقدار باهوش تر باشند. به بچه خسته نباشید می گویم و امیدوارم که آقای منصوریان هم هرچه زودتر بیایند و به مجموعه اضافه شوند. هدایت از راه دور برای ما و ایشان یک مقدار سخت است. حضور ایشان و انرژی که به ما در تمرین و مسابقه می دهد می تواند شرایط بهتری را رقم بزند.

 

شرایط آماده سازی و بدن سازی ما خوب نبود

خرمگاه در مورد تاثیر مشکلات مالی روی شرایط روحی روانی و آمادگی تیم نفت گفت: من در مورد مسائل فنی صحت می کنم و صحبت در مورد مسائل مالی در حیطه کاری من نیست. چیزی که شما گفتید عین واقعیت است. شرایط آماده سازی و بدن سازی ما خوب نبود. از نظر بدنی ما شرایط خودمان را می دانستیم و به دنبال کنترل بازی بودیم تا از موقعیت ها و اشتباهات حریف خوب استفاده کنیم. تا دقیقه 92 موفق بودیم ولی بر حسب یک اشتباه ذوب آهن برنده بازی شد.

 

بهانه نمی آوریم، فوتبال را باختیم

او در پاسخ به این سوال که بعضی از بازیکنان باتجربه کارایی لازم را نداشتند و اگر زودتر تعویض می شدند بهتر نبود؟ گفت: این اگر اگرها را ما فقط باید برای بازی های بعد بگذاریم که دیگر اشتباهات را تکرار نکنیم. این اشتباه ما کادر فنی بود که نتوانستیم خوب کوچ کنیم و در مرحله بعد هم بازیکنان بزرگتری که خودشان یک لیدر هستند و انتظار داریم که در زمین لیدری کنند. مطمئن هستیم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد. از نظر بدنی و تاکتیکی عقب هستیم ولی بهانه نمی آوریم. شرمنده هواداران خوب آبادانی هستیم و عذرخواهی نمی کنیم. بهانه نمی آوریم، فوتبال را باختیم، دستانمان را روی زانو گذشته و بلند می شویم و فوتبال مورد نظر آبادان را بازی خواهیم کرد.

 

از نظر بدنی خیلی عقب هستیم
همه این ها به بدن بازیکنان بر می گردد. شروین بزرگ برای ما بازیکن کلیدی است. شاید کسی نداند ولی از نظر بدنی به گونه ای بود که بالا آورد. این نشان می دهد که از نظر بدنی خیلی عقب هستیم و این شرایط به ما لطمه می زند. بازهم تکرار می کنم که بهانه نمی آوریم ولی واقعیت را می گوییم تا انشالله روز به روز شرایط مان را بهتر کنیم.

دیدگاه‌ها