کد خبر : 1786854 | 28 مهر 1400 ساعت 21:14 | 23.7K بازدید | 2 دیدگاه

آرتور ویدال پاسخ کری ستاره یوونتوس را داد

آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی اینتر، پاسخ لئوناردو بونوچی که اخیرا گفته بود نراتزوری در فصل گذشته به خاطر اشتباهات یوونتوس قهرمان شده بود، را داد.

آرتور ویدال پاسخ کری ستاره یوونتوس را داد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل گذشته موفق شد با اقتدار کامل تحت هدایت آنتونیو کونته به مقام قهرمانی رقابت های سری آ دست پیدا کند؛ این قهرمانی زمانی ارزشمندتر شد که نراتزوری به سلطه یک دهه ای یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان داد و موفق شد اسکودتو را فتح کند.

 

 

1655753

 

 

اما لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس، اخیراً کری سنگینی را برای اینتر خوانده و گفته بود که این تیم فصل گذشته به این خاطر موفق به فتح اسکودتو شده که بیانکونری اشتباهات زیادی انجام داده است. در واقع مدافع یووه عملکرد بد این تیم را عامل قهرمانی اینتر دانسته بود نه شایستگی تیم آنتونیو کونته.

 

در همین راستا آرتور ویدال، ستاره شیلیایی باشگاه‌ اینتر، که خودش پیش از این نیز دوران فوق العاده ای را در یوونتوس پشت سر گذاشته و با این تیم موفق به فتح اسکودتو شده بود، پاسخ لئوناردو بونوچی را داده است. او در این باره گفت: "ها ها ها؛ خوب آنها این شانس را دارند که دوباره تلاش کنند. امسال خواهیم دید که چه تیمی بهترین است."

 

 

1563485

 

 

گفتنی است در حال حاضر و بعد از گذشت هشت هفته از رقابت‌های سری آ، اینتر با 17 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته در حالیکه یوونتوس 14 امتیازی هفتم است. همچنین نکته جالب اینکه این دو تیم هفته آینده در یک دیدار حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدگاه‌ها