کد خبر : 1786855 | 28 مهر 1400 ساعت 21:29 | 58.3K بازدید | 17 دیدگاه

ریموند دومنک:

زیدان باید پیشنهاد منچستر یونایتد را قبول کند

ریموند دومنک، سرمربی فرانسوی معتقد است حضور در منچستریونایتد به سود زین الدین زیدان است.

زیدان باید پیشنهاد منچستر یونایتد را قبول کند

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر در سومین سال هدایت منچستریونایتد نتایج چندان خوبی نگرفته و اخبار زیادی در مورد احتمال برکناری او منتشر می شود. در صورت رخ دادن این اتفاق، از زین الدین زیدان به عنوان جانشین احتمالی سولسشر نام برده شده، اما به نظر سرمربی سابق رئال مادرید تمایلی به قبول این پیشنهاد ندارد. حالا ریموند دومنک، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه مدعی شد در صورت رسیدن پیشنهاد منچستریونایتد، زین الدین زیدان باید این سمت را بر عهده بگیرد.

 

1656297

 

ریموند دومنک گفت: "وقتی با رئال مادرید چندین بار قهرمان لیگ قهرمان شده اید دیگر چه شغلی برای شما وجود دارد؟ چه افتخاری باقی مانده است؟ منچسترسیتی، یونایتد، یوونتوس، پاری سن ژرمن یا بایرن مونیخ؟ تنها پنج یا شش باشگاه مناسب زین الدین زیدان وجود دارد. به جز اینها حضور در باشگاه دیگر برای زیدان و فردی در این سطح یک عقب نشینی محسوب می شود.

 

اما در صورت حضور در منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو یک مترجم از اسپانیایی به انگلیسی برای زیدان خواهد بود و شما نباید اجازه بدهید چنین فرصت هایی از دست برود. در دروان حضور این سرمربی در رئال مادرید، برخی می گفتند او فقط در این باشگاه موفق می شود و آنجا نسبت به بازیکنان شناخت کامل دارد.

 

اما زیدان در صورت کسب موفقیت به آنها ثابت خواهد کرد که یک سرمربی بزرگ است. زیدان می تواند این پیشنهاد را رد کرده و آرامش فعلی خد را حفظ کند. اما من فکر نمی کنم او چنین خواسته ای داشته باشد و پیشنهاد من به زیزو قبول پیشنهاد منچستریونایتد است."

 

1655741

دیدگاه‌ها