کد خبر : 1786861 | 28 مهر 1400 ساعت 21:50 | 68K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره تازه‌وارد PSG نیامده جدا می شود؟

جان لوئیجی دوناروما شرایط خوبی را در پاری سن ژرمن تجربه نمی‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، جان‌لوئیجی دوناروما در پاری‌سن ژرمن بهترین دوران خود را پشت سر نمی‌گذارد. این دروازه‌بان ایتالیایی در جریان دیدار شب گذشته PSG برابر لایپزیش در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا نیز نیمکت‌نشین بود تا مجموعا در این فصل فقط در پنج دیدار برای این تیم فرانسوی به میدان رفته باشد. در واقع شواهد حاکی از آن است که کیلور ناواس گزینه اول مائوریسیو پوچتینو برای خط دروازه محسوب می شود و همین موضوع نیمکت  نشینی های پیاپی دوناروما را در پی داشته است.

 

در همین راستا کالچو مرکاتو گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که مینو رایولا، مدیر برنامه های جان لوئیجی دوناروما، وضعیت به وجود آمده برای این دروازه‌بان ایتالیایی در پاری‌سن‌ژرمن را درک نمی‌کند. در این گزارش ادعا شده که اگر تا پایان فصل وضعیت دوناروما تغییر نکند، مینو رایولا شرایط جدایی او از PSG را مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

از طرف دیگر کالچو مرکاتو مدعی شده که یوونتوس همچنان یکی از اصلی ترین مشتریان جان لوئیجی دوناروما محسوب می‌شود و قصد دارد در صورت جدایی او از پاری سن ژرمن این دروازه‌بان را به خدمت بگیرد. همچنین از بارسلونا نیز به عنوان یکی دیگر از تیم‌هایی که به جذب دوناروما علاقه دارد، نام برده شده است.

 

 

1648727

 


با این حال هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و بعید به نظر می رسد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بخواهد به این راحتی ها یکی از بهترین دروازه بان های دنیا را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها