کد خبر : 1786886 | 29 مهر 1400 ساعت 00:26 | 29.2K بازدید | 5 دیدگاه

شب چلسی با دو مصدوم خراب شد (عکس)

بازی با مالمو دو مصدوم بزرگ روی دست توماس توخل، سرمربی چلسی، گذاشت.

شب چلسی با دو مصدوم خراب شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه، چلسی در بازی امشب مقابل مالمو کار سختی برای" کسب پیروزی نداشت و در همان نیمه اول با زدن دو گل و ارائه یک بازی کاملا برتر نشان داد که از قدرت کافی برای کسب سه امتیاز بازی هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است.

 

نیمه اول بازی با مالمو علاوه بر دو گل، دو مصدوم بزرگ هم برای چلسی به همراه داشت و توماس توخل مجبور شد دو تعویض اجباری را پیش از شروع نیمه دوم در ترکیب تیمش انجام دهد.

 

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی روی تکل خشن نیلسون با مصدومیت نسبتا شدیدی مواجه شد؛ توخل با توجه به برنامه فشرده تیمش در هفته های پیش رو ریسک نکرد و لوکاکو را که بعد از خطای بازیکن حریف احساس ناراحتی می کرد در دقیقه 23 از زمین بازی خارج کرده و هاورتز را جانشین او کرد.

 

این تنها تعویض اجباری چلسی در بازی امشب نبود و توخل پیش از پایان 45 دقیقه اول مجبور به تعویض تیمو ورنر، دیگر مهاجم تیمش هم شد. ستاره 25 ساله چلسی که از ناحیه همسترینگ احساس ناراحتی می کرد، در دقیقه 44 به اجبار زمین بازی را ترک کرده و جای خود را به هادسون داد.

 

بسیاری از هواداران چلسی در واکنش به این مصدومیت ها و تعویض های اجباری، برنامه فشرده بازی های لیگ جزیره را عاملی برای خستگی بازیکنان و بروز چنین اتفاقاتی دانسته اند. چلسی طی هفته های پیش رو بازی های حساسی دارد و توخل امیدوار است که کادر پزشکی چلسی بتوانند ورنر و لوکاکو را سریع برای بازی کردن آماده کنند.

 

1656355

 

1656357

 

1656354

 

1656359

دیدگاه‌ها