کد خبر : 1786887 | 29 مهر 1400 ساعت 00:31 | 51.6K بازدید | 72 دیدگاه

یک کامبک دیگر برای اوله؛

منچستر 3 - آتالانتا 2؛ صدرنشینی با سر رونالدو!

تیم منچستریونایتد با کامبکی فوق العاده موفق شد آتالانتا را 3-2 شکست دهد.

منچستر 3 - آتالانتا 2؛ صدرنشینی با سر رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که یونایتدها از کسب پیروزی ناامید به نظر می‌رسیدند، در نیمه دوم با نمایشی هجومی و دلچسب توانستند پیروزی را به ارمغان بیاورند. آنها در نیمه اول هم موقعیتهای بسیار خوبی داشتند که تبدیل به گل نشد اما در نیمه دوم راشفورد، مکوایر و رونالدو با ثبت سه گل یونایتد را به صدر جدول هدایت کردند.

 

گل اول این بازی در دقیقه 16 به ثبت رسید. ارسال توپ به زمین منچستریونایتد پس از کنترل توپ وسط هافبک آتالانتا با پاس به زاپاکوستا همراه شد. او لب خط عرضی توپ را در اختیار گرفت و به مقابل دروازه فرستاد تا پاشالیچ به راحتی و در میان غفلت مدافعان سرخپوش گلزنی کند. وی ای آر هم این صحنه را چک کرد و تشخیص داد که گلزن آتالانتا در موقعیت آفساید نبوده است.

 

چهار دقیقه بعد حرکت تکنیکی رونالدو و ارسال او روی دروازه با اثر برونو فرناندز همراه شد و سپس فرد به سمت دروازه شوتزنی کرد که دروازه بان با واکنشی دیدنی این توپ را به کرنر فرستاد.

 

1656379

 

در دقیقه 28 زمانی که منچستری‌ها فشار را روی دروازه آتالانتا افزایش داده بودند، ارسال توپ از روی نقطه کرنر منجر به یک گل دیگر برای تیم میهمان شد تا برخلاف روند بازی آتالانتا گل دوم را هم بزند. در این صحنه لوک شاو و هری مکوایر نتوانستند ضربه سر را زودتر از مریه دمیرال پیش کشیده بزنند.

 

چند دقیقه مانده به پایان نیمه مارکوس راشفورد در موقعیت تک به تک قرار گرفت و در حالی که هواداران حاضر در ورزشگاه اولدترافورد نیم خیز شده بودند، دمیرال با تکلی تماشایی توپ او را زد و مانع از گلزنی شد.

 

موقعیت بعدی را فرد از دست داد؛ او در محوطه جریمه به خوبی بازیکنان حریف را فریب داد اما ضربه آخر را از روی نقطه پنالتی از دست داد. فرصت سوزی مهاجمان منچستر تمامی نداشت و در ثانیه‌های پایانی نیمه اول مارکوس راشفورد بود که در موقعیتی مطلوب توپ را به آسمان زد تا دروازه آتالانتا همچنان بسته بماند.

 

در آغاز نیمه دوم منچستری‌ها که بین نیمه توسط طرفدارانش هو شده بودند، هجومی ظاهر شدند. پاس برونو فرناندز این بار رونالدو را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او به بدن دروازه بان خورد. با این حال در دقیقه 53 مارکوس راشفورد سرانجام موفق به گلزنی شد و با یک ضربه دقیق از زاویه بسته اختلاف را به یک گل کاهش داد.

 

مهمترین اتفاقی که بین دو نیمه رخ داد، خروج دمیرال از زمین و حضور متئو لواتو بود؛ این مدافع 10 دقیقه پس از شروع نیمه در یک صحنه با برخوردی که با رونالدو داشت کارت زرد گرفت. رونالدو در حال ورود به محوطه جریمه و تلاش برای گلزنی بود و اعتقاد داشت که به همین خاطر داور باید بازیکن آتالانتا را اخراج کند.

 

در دقیقه 57 حرکت ترکیبی بازیکنان منچستریونایتد با پاس گرینوود به داخل محوطه جریمه همراه شد و این بار مک تومینای بود که اسیر بدشانسی شد و ضربه اش به تیرک خورد.

 

در دقیقه 71 برخلاف روند بازی این آتالانتا بود که موقعیت خلق کرد اما شوت زاپاتا را داوید ده خیا به خوبی گرفت و ضربه بعدی را هم به کرنر فرستاد.

 

سولسشر که بازی را از دست رفته می‌دید، پس از ورود پوگبا و کاوانی تصمیم گرفت سانچو را هم به جای گرینوود وارد زمین کند. تنها دو دقیقه پس از ورود سانچو بود که منچستری‌ها گل تساوی را زدند. ارسال توپ روی دروازه در تیر دو به مکوایر رسید و او با شوتی دقیق دروازه خوان موسو را گشود.

 

1656381

 

در دقیقه 81 منچستری‌ها که سراپا حمله بودند این بار توسط رونالدو به گل رسیدند. فرناندز که چند دقیقه قبل یک موقعیت بسیار خوب را در محوطه جریمه از دست داده بود، پشت ضربه کرنر فرستاد اما ارسال او برگشت داده شد و به لوک شاو رسید. ارسال مدافع چپ یونایتد روی سر رونالدو نشست تا ستاره شماره 7 زننده گل پیروزی بخش باشد.

 

آتالانتا پس از گل تلاش زیادی برای جبران این نتیجه انجام داد اما تیم اوله گونار سولسشر توانست با دفاع سازمانیافته، پیروزی را حفظ کند و سه امتیازی دلچسب را به دست آورد.

 

با این نتیجه منچستریونایتد در پایان هفته سوم شش امتیازی شد و با هدایت سولسشر به صدر جدول گروه در لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

 

1656380

دیدگاه‌ها