کد خبر : 1786893 | 29 مهر 1400 ساعت 01:17 | 54K بازدید | 13 دیدگاه

نمایش دفاعی در برنامه ما نبود؛

رجب‌زاده: بازی با استقلال ما را امیدوار کرد

مربی هوادار معتقد است نمایش خوبی مقابل استقلال داشتند و در ادامه فصل نتایج بهتری می‌گیرند.

رجب‌زاده: بازی با استقلال ما را امیدوار کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجب‌زاده درباره نخستین بازی لیگ برتری هوادار مقابل استقلال و شکست یک‌گله این تیم اظهار کرد: برای تیمی مثل ما که خیلی جوان است و تازه به لیگ برتر صعود کرده، بازی سختی محسوب می‌شد، اما با توجه به پتانسیلی که از جوانان تیم می‌دیدیم و بازیکنان با تجربه‌ای که گرفتیم، شرایط این مسابقه بسیار خوب بود.

 

او ادامه داد: برعکس بقیه تیم‌ها که در روال بازی‌ها برابر استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ... رو به عقب بازی می‌کنند و نمایش تدافعی دارند، ما از لحظه اول، بازی را از بالا شروع کردیم و پرس را در هر سه خطوط انجام دادیم. سعی کردیم پس از اینکه توپ را در شرایط پرس می‌گیریم، بین خطوط بازی کنیم که به نظرم بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بچه‌ها فوق‌العاده بازی کردند و نکاتی مثل حفظ توپ، مالکیت توپ، ایجاد موقعیت و ... انجام شد و ما به خواسته خودمان رسیدیم ولی البته در برخی از دقایق هم بازی را از دست می‌دادیم و سکته ریزی می‌زدیم ولی دوباره به جریان بازی برمی‌گشتیم. به نظرم به مرور و در ادامه بازی‌ها شرایط ما بسیار بهتر می‌شود.

 

بازیکن سابق ابومسلم، ملوان و پیکان که در کادر فنی رضا عنایتی حضور دارد، با اشاره به برنامه هوادار در لیگ برتر گفت: اگر ما به‌عنوان مربیان جوان و کسانی که به تازگی به لیگ برتر آمدیم، به دنبال رنسانس و تولد دوباره در سیستم و نوع بازی هستیم، باید فوتبال را خیلی بهتر و با شرایط جدیدتر برای بازیکنان آماده کنیم و برای آنها تاکتیک‌های به‌روزتر بگذاریم که البته ما این کار را از زمان لیگ یک انجام می‌دهیم، در مسابقات پیاده می‌کنیم و در دیدار با استقلال هم همین کار را انجام دادیم.

 

رجب‌زاده با اشاره به نمایش امیدوار کننده‌ای که هوادار در شروع کارش در لیگ برتر داشت، عنوان کرد: نکته ای که ما را امیدوار کرد، این بود که توانستیم توپ را بین خطوط استقلال رد و بدل کنیم. شیفتِ توپ خیلی خوبی داشتیم، پرس تیمی بسیار خوبی را انجام دادیم و در کل به نظرم خیلی شجاعانه بازی کردیم.

 

او در خصوص آینده‌نگری هوادار ابراز کرد: به نظرم در ادامه بازی ها شرایط بهتری پیدا می کنیم و به خواسته خودمان که ماندن در لیگ برتر است، قطعا می رسیم. نیم‌نگاهی هم به رده‌های بالاتر داریم که امیدوارم با اتفاقات خیلی خوبی که برای ما می‌افتد، روند مناسب و حرکت رو به جلویی داشته باشیم.

 

مربی تیم هوادار درباره کار با رضا عنایتی عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم ۱۴ سال رفاقت با آقا رضا فکر ما را خیلی به یکدیگر نزدیک کرده؛ هر دو شجاعانه کار می‌کنیم و به فکر برنده شدن در همه زمینه‌ها هستیم و در مجموع خیلی خوشحالم با آقا رضا کار می‌کنم و شروع کار مربیگری‌ام هم در کنار او اتفاق افتاده است. برای ما استقلال، پرسپولیس و سپاهان یا تیم‌های پایین جدول تفاوتی ندارد و به دنبال برد هستیم. ما مثل یک برادر در کنار هم حضور داریم و کار می‌کنیم.

 

1656399

دیدگاه‌ها