کد خبر : 1786914 | 29 مهر 1400 ساعت 10:27 | 10.2K بازدید | 5 دیدگاه

چرا ناگلزمان دیشب روی نیمکت بایرن حضور نداشت؟

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در بازی شب گذشته برابر بنفیکا روی نیمکت این تیم حضور نداشت.

چرا ناگلزمان دیشب روی نیمکت بایرن حضور نداشت؟

به گزارش "ورزش سه", بایرن مونیخ فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی فوق‌العاده در نوکمپ شروع کرد و موفق شد با سه گل بارسلونا را شکست دهد. آنها در بازی دوم خود نیز با پنج گل دیناموکیف را در هم کوبیدند تا با حداکثر روحیه پا به هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا بگذارند.

 

شاگردان یولیان ناگلزمان شب گذشته به مصاف تیم دوم گروه خود یعنی بنفیکا رفتند و نهایتاً با یک پیروزی پرگل دیگر از زمین مسابقه خارج شدند. بایرن در حالی با چهار گل حریف خود را شکست داد که تا دقیقه 70 بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد اما باواریایی‌ها به یک باره عملکردی طوفانی را ارائه داده و سه امتیاز دیگر را کسب کردند.

 

 

1656387

 

 

اما یک نکته مهم و قابل توجه در مورد بازی شب گذشته بنفیکا و بایرن مونیخ وجود داشت؛ جایی که شاهد حضور یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن مونیخ نبودیم، اتفاقی که بر اساس اعلام باشگاه آلمانی علت آن ابتلای سرمربی جوان این تیم به آنفولانزا بوده است. در واقع شرایط جسمانی ناگلزمان به گونه ای نبوده که بتواند در کنار زمین تیمش را هدایت کند بنابراین دو دستیار او یعنی دینو توپمولر و زمبرود در مسابقه شب گذشته برابر بنفیکا این وظیفه را برعهده داشتند.

دیدگاه‌ها