کد خبر : 1786916 | 29 مهر 1400 ساعت 11:32 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

7 بازیکن از تیم ملی جوانان در لیست نهایی مهدوی کیا

مهدی مهدوی کیا لیست 23 نفره تیم امید را برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا اعلام کرد.

7 بازیکن از تیم ملی جوانان در لیست نهایی مهدوی کیا

به گزارش "ورزش سه"، از جمع بازیکنان تیم ملی جوانان که در بازی های مقدماتی جام ملت ها در تهران حاضر بودند و با شکست تیم های امارات – قرقیزستان و نپال به مرحله نهایی این مسابقات و انتخابی جام جهانی صعود کردند 7 بازیکن در لیست نهایی تیم ملی امید جای گرفتند که این 7 بازیکن عبارتند از: آریا برزگر، احمدرضا جلالی، حسین نخودکار، محمدحسین زواری، یاسین سلمانی، مهدی هاشم نژاد و امیرحسین نیکپور. در ادامه به خاطر کرونا مسابقات نهایی جام ملت ها و جام جهانی جوانان برگزار نشد.

 

نکته جالب در مورد لیست مهدی مهدوی کیا حضور محمد سلطانی مهر هافبک دفاعی تیم ذوب آهن است؛ او در سال 2017 در ترکیب زیر 20 سال ایران یا همان تیم ملی جوانان در جام جهانی به میدان آمد و  حالا بعد از گذشت 4 سال باز هم می تواند برای تیم امید بازی کند و این بدین معنی است که او در زمان حضور در اردوی تیم ملی جوانان کوچک تر از هم تیمی های خود بوده است.

 

تیم زیر 23 سال ایران در روزهای 3 – 6 و 9 آبان در شهر دوشنبه با تیم های نپال – لبنان و تاجیکستان بازی خواهد کرد. تیم امید در صورتی که در گروه B اول شود یا به عنوان یکی از چهار تیم برتر دوم انتخاب شود به دور نهایی بازی ها صعود خواهد کرد. دور نهایی بازی ها با حضور 16 تیم در سال 2022 در ازبکستان برگزار می شود.

 

1656434

دیدگاه‌ها